X

بایگانی بهمن 19, 1399

دفتر سینمایی

انتصاب قائم‌مقام بنیاد فرهنگی «روایت فتح» – اخبار سینمای ایران و جهان

سینماپرس: طی حکمی از سوی سیدمحمد یاشار نادری رییس بنیاد فرهنگی «روایت فتح» مجتبی کوچکی به سمت قائم‌مقام و جانشین بنیاد فرهنگی «روایت فتح» منصوب شد.

به گزارش سینماپرس، طی حکمی از سوی سید محمد یاشار نادری رییس بنیاد فرهنگی «روایت فتح» مجتبی کوچکی به سمت قائم‌مقام و جانشین این بنیاد منصوب شد، در بخشی از حکم نادری آمده است:

«برادر ارجمند جناب آقای کوچکی، نظر به تعهد، تخصص و سوابق حضور مستمر و تأثیرگذار جنابعالی به‌ موجب این حکم شما را به سمت جانشین بنیاد فرهنگی «روایت فتح» منصوب می‌نمایم. امید است با استعانت از خداوند متعال و نصب العین قرار دادن تقوا و جهاد در راه خدا و در راستای تحقق آرمان‌های مؤسس شجره طیبه بسیج و معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و راه نورانی شهدا در پرتو عنایات خاصه حضرت ولی‌عصر (عج) و منویات ولی امر مسلمین و فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای عزیز (مدظله‌العالی) گام‌های مؤثری بردارید.

موفقیت شمارا از خداوند منان خواهانم.»

مجتبی کوچکی اردیبهشت‌ماه ۹۸ به سمت مدیر انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدس بنیاد فرهنگی روایت فتح منصوب‌ شده بود.

مشاهده خبر از سایت منبع

دفتر سینمایی

نویسنده نوجوان کتاب جنگ مهمان «هشتادیا» شد – اخبار سینمای ایران و جهان

سینماپرس: مجتبی صاحب زمانی نویسنده نوجوانی که درباره یک شهید دانش آموز کتاب نوشته است به موقعیت چالشی یک برنامه دهه هشتادی درباره جنگ دعوت شد.

به گزارش سینماپرس، برنامه تلویزیونی «هشتادیا» که تاکنون پنج قسمت از آن از شبکه سه پخش شده، سراغ موضوعات مختلفی نسبت به نوجوانان رفته است و هر بار با دعوت از یک نوجوان و خانواده وی چالش های این روزهای این نسل دهه هشتادی را بررسی می کند.

امروز ۱۸ بهمن در قسمت جدید این برنامه مجتبی صاحب زمانی از کاشمر مهمان برنامه است.

صاحب زمانی خبرنگاری نوجوان و ۱۶ ساله است و در این قسمت برادر بزرگتر وی که روحانی است نیز در برنامه حضور پیدا می کند.

این نوجوان که درباره یک شهید دانش آموز کتاب نوشته است در برنامه در موقعیتی قرار می گیرد که نظرش را نسبت به مفهوم جنگ بیان می کند.  

هر قسمت از این برنامه چالشی جدید را طراحی می کند و از نوجوان مهمان برنامه درباره موضوع مورد نظر سوال پرسیده می شود در این برنامه هم با نگاهی به جنگ در دوره های زمانی مختلف درباره مفهوم این واژه در نظر نسل دهه هشتاد سوال می شود و اینکه تصویر ذهنی این نسل از جنگ چیست.

«هشتادیا» برنامه ای گفتگو محور مبتنی بر موقعیت است و هر گفتگو به عنوان بهانه ای برای راه اندازی چند اتفاق و چالش جلو می رود، در هر قسمت از برنامه یک دهه هشتادی به همراه خانواده خود مهمان این برنامه هستند.

این برنامه در مرکز بسیج صدا و سیما تولید شده و مجری طرح هم مرکز نوآوری رسانا شتاب دهنده سازمان صدا و سیما است که حمایت از تولیدات نوآورانه تلویزیون را به عهده دارند.

برنامه «هشتادیا» با تهیه کنندگی حسین شکیب راد و اجرا و طراحی صادق باطنی تا انتهای سال شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۷ از شبکه سه سیما پخش می شود.

مشاهده خبر از سایت منبع

دفتر سینمایی

بررسی رشد تولید فولاد در کشور با وجود تحریم‌ و کرونا در «پایش» – اخبار سینمای ایران و جهان

سینماپرس: «پایش» در برنامه امشب ۱۸ بهمن وضعیت صنعت فولاد ایران و رشد تولید این صنعت در شرایط تحریم و بیماری کرونا را تحلیل می کند.

به گزارش سینماپرس، حمیدرضا عظیمیان مدیرعامل کارخانه فولاد مبارکه اصفهان مهمان برنامه «پایش» است و امشب ۱۸ بهمن در رابطه با رشد چشمگیر تولید فولاد با وجود تشدید تحریم‌ها و شرایط کرونایی صحبت خواهد کرد.

در این برنامه به وضعیت صنعت فولاد در ایران و جهان، رشد صنعت فولاد در سال های گذشته، کمک فولاد به اقتصاد کشور و ارزآوری در دوران تحریم و اشتغال زایی و ایجاد بازار کار در صنعت فولاد پرداخته خواهد شد.

«پایش» به تهیه کنندگی الهام پیرهادی کاری از گروه دانش و اقتصاد شبکه یک سیما است که امشب حوالی ساعت ۲۰ با اجرای سعید توکلی روی آنتن می رود.

مشاهده خبر از سایت منبع

دفتر سینمایی

صمدی: «خط فرضی» اولین اپیزود از سه‌گانه‌ای است که قصد ساختنش را داشتم/ انتقاد جنجالی یک خبرنگار از نابازیگر بودن پژمان جمشیدی! – اخبار سینمای ایران و جهان

سینماپرس: نشست خبری فیلم سینمایی «خط فرضی» به کارگردانی فرنوش صمدی با اجرای محمود گبرلو در سالن همایش های برج میلاد تهران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سینماپرس در ابتدای این نشست فرنوش صمدی کارگردان این اثر گفت: «خط فرضی» اولین اپیزود از سه‌گانه‌ای است که قصد ساختنش را داشتم این سه‌گانه درباره دروغ،  پنهان‌کاری و مکافات دروغ است.  

این فیلمساز درباره داوری نشدن فیلم در بخش کارگردانی و بهترین فیلم در جشنواره فجر اظهار داشت: من آدم خوش‌بینی هستم و در بدترین شرایط تلاش می‌کنم آدم خوشبینی باشم. در بخشنامه فجر فیلم‌هایی که در جشنواره‌های خارجی حضور داشته باشند نمی‌توانند فیلمشان را به نمایش بگذارند که به نظرم این قانون اشتباه است.

صمدی افزود: ما نمی‌دانستیم قرار است جشنواره برگزار شود یا نه به همین دلیل تصمیم گرفتیم فیلم را در جشنواره‌های خارجی به نمایش بگذاریم. به خاطر اینکه در حق بقیه فیلم‌ها اجحاف نشود گفتند فیلم‌هایی که در جشنواره‌های خارجی حضور داشته باشند در بخش کارگردانی و بهترین فیلم قضاوت نمی‌شوند ولی از امسال می‌توانند در جشنواره حضور پیدا کنند.

وی‌ متذکر شد: جشنواره در چنین شرایط سخت و پیچیده‌ای برگزار می‌شود و من کم توانسته‌ام با کسانی که فیلم را دیده‌اند رو در رو صحبت کنم، ولی عده‌ای در اینستاگرام به من دایرکت دادند و گفتند فیلم را دوست داشته‌اند.

این کارگردان درباره ادامه انتشار اخبار مربوط به تولید این فیلم، پس از انتشار خبر حضورش در یک جشنواره خارجی هم گفت: جشنواره فیلم فجر این قانون را دارد که فیلمساز می‌تواند فیلمش را حتی به صورت راف کات به جشنواره بفرستد. این اتفاق در همه جای دنیا رخ می‌دهد.

صمدی درباره نسبت فیلم با واقعیت جامعه امروز گفت: ما آدم‌های زیاد دروغگویی داریم که به ما دروغ زیادی گفتند و ما آنها را بخشیدیم. دروغ کار خوبی نیست ولی ما در زندگی خود دروغ‌های زیادی می‌گوییم که گاهی برملا می‌شود و گاهی برملا نمی‌شود.

در نهایت امیر فرض الهی خبرنگار سینما با انتقاد از حضور پژمان جمشیدی در سینما که در پارتی و مهمانی منزل قاسم خانی بازیگر شده تأکید کرد: این بازیگری نیست؛ و این اظهارات وی جو جلسه را متشنج کرد.

مشاهده خبر از سایت منبع

دفتر سینمایی

سازندگان سریال «باخانمان» با مخاطبان به گفتگو می‌نشینند – اخبار سینمای ایران و جهان

سینماپرس: سازندگان سریال کمدی «باخانمان» با حضور در واحد ۱۶۲ صدا و سیما به گفتگو با مخاطبان می پردازند.

به گزارش سینماپرس،   آخرین قسمت از سریال «باخانمان» امشب ۱۸ بهمن حوالی ساعت ۲۰:۴۵ روی آنتن شبکه سوم سیما می رود.

همچنین سازندگان این مجموعه تلویزیونی به کارگردانی برزو نیک‌نژاد، نویسندگی امیر برادران و تهیه کنندگی زینب تقوایی صبح فردا یکشنبه ۱۹ بهمن، از ساعت ۱۱ تا ۱۲ با حضور در واحد ۱۶۲ صدا و سیما به گفتگوی تلفنی با مخاطبان خود می پردازند.

حسن پورشیرازی، شهره لرستانی، حسام محمودی، الهام اخوان، مارال فرجاد، امیر حسین طاهری، امیر کاظمی، فرزانه سهیلی، امیر آتشانی، مریم سلطانی، مه روز ناصر شریف، مهناز کرباسچیان، نصرت دادرسی، حامد وکیلی، گیتی معینی، سارا عابدی، امیر علی خانی و … (با حضور) سعید امیرسلیمانی، شهرام شکیبا، خسرو احمدی، امید روحانی و (با هنرمندی) افسانه بایگان و آتیلا پسیانی و (با حضور افتخاری) بهنام تشکر و شقایق دهقان بازیگران این سریال بوده اند

مشاهده خبر از سایت منبع

دفتر سینمایی

«فرزند صبح» بهترین فیلمی است که تا به حال ساخته ام/ با هزینه شخصی این فیلم را تمام کردم! – اخبار سینمای ایران و جهان

سینماپرس: بهروز افخمی کارگردان سینما و مجری تلویزیون شب گذشته در برنامه «خارج از کادر» درباره ساخت فیلمایش در این سالها توضیح داد.

به گزارش سینماپرس، بخش دوم گفت و گوی برنامه «خارج از کادر» شبکه آی فیلم با بهروز افخمی، شب گذشته روی آنتن رفت. او در بخش نخست گفت و گویش با این برنامه، ضمن اشاره به تحصیلات و نحوه ورودش به دنیای هنر، از آغاز فعالیتش در صداوسیما به عنوان تدوینگر در اولین ماه‌های پس از پیروزی انقلاب، پیوستن به گروه تلویزیونی جهاد سازندگی، ساخت اولین مستند دوران دفاع مقدس به کارگردانی او همچنین آشنایی اش با شهید سیدمرتضی آوینی و نیز برعهده گرفتن مدیریت گروه فیلم و سریال تلویزیون و اولین تجربه کارگردانی سریال با ساخت سریال «کوچک جنگلی» سخن گفت.

در قسمت دوم، افخمی درباره فضای کاری اش پس از ساخت سریال تاریخی «کوچک جنگلی» عنوان کرد: بعد از سریال «کوچک جنگلی» متوجه شدم که در به اصطلاح موقعیت یک فیلمساز دولتی با بودجه‌های سنگین و موضوعات تاریخی قرار گرفته ام، حال آنکه ما در شرایط بعد از انقلاب و به دلیل ضرورت‌های فضای انقلاب وارد تلویزیون شده بودیم و شخصا همیشه فکر می‌کردم که باید در ایران یا حتی خارج از ایران کار فیلمسازی حرفه‌ای به اصطلاح متکی به مردم و متکی به تماشاچی واقعی انجام بدهم. فضا بعد از «کوچک جنگلی» به شکلی شده بود که همه از من انتظار داشتند داستان‌های تاریخی را در قالب سریال‌های خیلی گران قیمت بسازم، آثاری که بخش خصوصی به هیچ وجه نمی‌تواند در آن‌ها سرمایه گذاری کند. من نمی‌خواستم اینطور باشم. علاقه ام بر این بود که فیلم سینمایی کوچک شخصی تری هم بسازم، بنابر این به دنبال یک داستان خیلی ساده و جمع و جور و کم خرج بودم که به طور اتفاقی به فیلم نامه علیرضا داوود نژاد برخورد کردم.

وی درباره چگونگی شکل گیری تولید فیلم «عروس» توضیح داد: علیرضا داوودنژاد فیلمنامه «عروس» را که از طرف وزارت ارشاد رد شده بود، به دفتر ما آورد تا شاید سفارش و توصیه‌ای به آقای بهشتی و بچه‌های وزارت ارشاد و بنیاد فارابی کنیم. همان جا شروع کردم به خواندن فیلمنامه و به سرعت جذب فیلمنامه شدم. علیرضا هم نشست تا فیلمنامه را مطالعه کنم. از صفحه چهل به بعد بود که احساس کردم فیلمنامه احتیاج به بازنویسی دارد. به علیرضا گفتم اگر من بخواهم این فیلمنامه را بسازم، بازنویسی اش خواهم کرد که پذیرفت و ظرف دو روز فیلمنامه از داوودنژاد خریداری و ساختن فیلم «عروس» شروع شد.

کارگردان «روز فرشته» با اشاره به اینکه در ابتدا محمدرضا هنرمند دست اندرکار ساخت «روز فرشته» بود، اظهار کرد: با اینکه فیلمنامه هم کار هنرمند بود ولی از یک جایی به بعد از ساخت «روز فرشته» منصرف شد. بعد بنا شد شهریار بحرانی این فیلم را بسازد. بنابر این همراه گروه عازم باکو شد ولی بعد از اینکه با بحران‌های اقتصادی و به اصطلاح فقر و وضعیت وخیم آذربایجان بعد از فروپاشی اتحاد شوروی رو به رو شد، روحیه اش را از دست داد. ما به عنوان تهیه کننده گفتیم بخش‌هایی که فیلمبرداری کرده، خوب از کار درنیامده اند که بحرانی گفت دیگر کار نمی‌کند و کار را رها کرد. بعد من وارد کار شدم. فیلم را از اول با پرده اسکوپ و با لنزهای اسکوپ شروع کردیم و دو ماه در باکو فیلمبرداری کردیم. فیلم نامه را تغییر کلی دادم و در ادامه در ایران هم سه، چهار ماه فیلمبرداری شد و روی هم رفته چیزی بیش از یک سال طول کشید تا بالاخره فیلم تکمیل شد. البته در فواصل، تعطیلی فیلمبرداری هم زیاد بود.

او تاکید کرد: «روز فرشته» یک کمدی گروتسک بود و عزت الله انتظامی هم نقش زیادی در تغییرات فیلمنامه در زمان فیلمبرداری ایفا کرد. به این دلیل است که اسم او را در تیتراژ به عنوان پرداخت کننده نهایی فیلمنامه می‌بینید. فکر نمی‌کردم که مردم واقعا از دیدن بعضی صحنه‌های «روز فرشته» بترسند، ولی در همان نمای اول فیلم وقتی که جنِ (با بازی اکبر عبدی) از زیر آب بیرون می‌آید، عده‌ای در سینما می‌ترسیدند و از جا می‌پریدند.

این فیلمساز ایرانی افزود: «روز شیطان» هم یک اثر اقتباسی از یک رمان جاسوسی انگلیسی به اسم «پروتکل چهارم» است. داستان را که خواندم به نظرم رسید که وقوع آن در ایران بیشتر طبیعی به نظر می‌رسد. یعنی اینکه کسانی بخواهند قطعات یک بمب اتمی را وارد ایران کرده و وانمود کنند که دولت ایران بمب اتمی می‌ساخته است.

نویسنده و کارگردان سینما و تلویزیون ادامه داد: کار بعدی ام با حسین فرح بخش به عنوان تهیه کننده و به اسم «عقرب» بود که نیمه کاره ماند. اواسط فیلمبرداری در بیابان‌های نائین، خبر رسید که علی حاتمی از دنیا رفته و از من خواستند برای اتمام «جهان پهلوان تختی» او به تهران بیایم. البته به من برخورد که چرا در وضعیتی که علی حاتمی هنوز به خاک سپرده نشده بود، به دنبال جانشین برای او هستند. بعد از نوروز دوباره به موضوع فکر کردم و در طراحی‌ که کردم، لیلا حاتمی را به عنوان کارگردانی که مثلا ادامه کار پدرش را می‌گیرد، پیش بینی کردم، ولی از یک جایی به بعد، با لیلا حاتمی به مشکل خوردیم و سناریو را تغییر داده و تبدیل کردم به چیزی که الان هست و ساخته شده است. «جهان پهلوان تختی» در سال ۱۳۷۳ تولید شد. این اثر فیلمنامه کاملی نداشت و از همان ابتدا گفتم آن نوع فیلمسازی مینیاتوری علی حاتمی را بلد نیستم که گفتند هر جور خودت می‌خواهی کار کن و فیلم خودت را بساز.

«شوکران» یکی از مهم‌ترین آثار افخمی است که خاطره نحوه شکل گیری ایده اولیه آن را اینگونه مرور کرد: هنوز هم فکر می‌کنم «شوکران» یک فیلم کوچک است که خوب ساخته شده است. در واقع اصل فیلمسازی برای من هم فیلم‌های کم بودجه شخصی است. ماجرای ساخت «شوکران» از این قرار بود که در کارگاه فیلمنامه نویسی حوزه هنری، آقای زم به ما اصرار کرد فیلمی درباره صیغه بسازیم. آقای هاشمی رفسنجانی در نماز جمعه درباره صیغه صحبت کرده بود و مورد انتقاد زیادی قرار گرفته بود. جنجال کرده بودند که چرا این حرف‌ها رو زده است؛ طوری که از کرده خود پشیمان شده بود. آقای زم می‌گفت که نه این مسیر را باید ادامه داد و این موضوع یک حکم اسلامی است. من قبول داشتم که ازدواج موقت حکم اسلامِ است، اما به ایشان که مستقیما به من هم اصرار کرد در این مورد فیلم بسازم، گفتم که داستانی که در تشویق ازدواج موقت باشد، در ذهن ندارم. گفتم باید نگاه ما این باشد که درست است که صیغه حکم اسلام است، ولی مجبور نیستید اجرایش کنید و خلاصه آدم طناب مفت که گیر بیاورد، خودش را دار نمی‌زند. به این ترتیب «شوکران» ساخته شد.

افخمی با تشریح ساختار فیلم بعدی اش «گاوخونی» که در سال ۱۳۸۱ ساخته شد، این فیلم را یک تجربه متفاوت در کارنامه فیلمسازی اش خواند که به نوعی فیلم کالت تبدیل شده است.

بخش بعدی سخنان افخمی در «خارج از کادر» درباره فیلم «فرزند صبح» بود: در پاریس فیلم مارتین اسکورسیزی درباره کودکی دالایی لاما را دیدم و این فکر به ذهنم رسید که ما هم می‌توانیم راجع به دنیای بعد از تولد امام خمینی(ره) و زندگی ایشان در شهر خمین فیلم بسازیم. این کار از بیست و پنج سال پیش شروع شد و تا همین الان هم هنوز به نمایش عمومی در نیامده است. ما سه سال فیلمبرداری کردیم که البته کار در این میان، یک سال و نیم تعطیل کامل بود تا بازیگر نقش کودکی بزرگتر بشود. درواقع ما کار را با یک بچه چهار ساله شروع کردیم که در آخر فیلم هفت ساله بود.

فکر کنم «فرزند صبح» بهترین فیلمی است که تا به حال ساخته ام. الان نسخه نهایی فیلم بر اساس تدوین سیف الله داد آماده است و پنجاه درصد مالکیت کار هم برای من است، چون با هزینه شخصی این فیلم را تمام کردم.

کارگردان «سن پطرزبورگ» و «روباه» همچنین از سریال «رعد و برق» هم که این روزها مشغول تولید آن است، یاد کرد: سریال «رعد و برق» درباره سیلاب و طوفان‌های آخر سال ۹۷ و اوایل سال ۹۸ تا اردیبهشت ماه این سال است. ما فیلمنامه را بر اساس شهادت شهود و خاطرات آدم‌های واقعی شکل دادیم و طرح اولیه را نوشتیم. در ادامه ۱۵ قسمت فیلمنامه نگارش شد منتهی وقتی به گلستان و مخصوصا ترکمن صحرا رفتیم که آب گرفتگی خیلی طولانی در حدود دو ماه را تحمل کرده بود، من تازه با ترکمن‌ها و فرهنگ و سنت‌های ترکمن‌ها آشنا شدم و متوجه شدم که این خود دنیاست. به این ترتیب صحنه‌های گلستان گسترش بیشتری پیدا کرد. خیلی از چیزهایی را که در فیلم نامه نوشته بودیم، کنار گذاشتیم و صحنه‌هایی را که آنجا دیدیم و داستان آدم‌هایی را که ملاقات کردیم، به فیلمنامه اضافه کردیم. در نتیجه الان من فکر می‌کنم «رعد و برق» داستانی است درباره سیل و آب گرفتگی گلستانِ با ارجاعاتی به خوزستان و لرستان و سیستان.

«خارج از کادر» هر هفته جمعه شب‌ها ساعت ۲۳:۳۰ روی آنتن شبکه آی فیلم می‌رود. عوامل دست اندرکار این برنامه عبارت اند از:تهیه کننده و کارگردان: ایمان احمدی، مدیر هماهنگی و برنامه ریز: فائزه رمضانی، تصویربرداران: مهدی عزیزفرخانی، عرفان خدا بنده، علی اسماعیلی شریف، دستیار تصویر و نور: مهدی پورحسینی، صدابردار: علی مؤمنی، گرافیست: حامد پاشایی، تدوینگر: اسماعیل ترک زاد

مشاهده خبر از سایت منبع

دفتر سینمایی

تئاتر چراغ راه است و روشنایی زندگی/ روشنایی تئاتر در این بحران بیماری، شهامت می‌خواهد و عاشقی! – اخبار سینمای ایران و جهان

سینماپرس: علی نصیریان هنرمند پیشکسوت و برجسته تئاتر، سینما و تلویزیون در پیامی به جشنواره‌های تئاتر استان‌ها، برگزاری رویدادهای تئاتری در استان‌ها را نقطه عطف تئاتر در بحران کرونا دانست.

به گزارش سینماپرس، علی نصیریان بازیگر و کارگردان پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون در پیامی به هنرمندان و دبیران جشنواره‌های تئاتر استان‌ها  نوشت:

«تئاتر چراغ راه است و روشنایی زندگی. از چگونه بودن سخن می گوید و چگونه به فراز عقل و احساس رسیدن. پس یک ضرورت است که هرگز نباید از آن غافل شد. شرایط اجتماعی جهان در سالی که گذشت، این ضرورت و نیاز را بیش از پیش عیان کرد.

 روشنایی تئاتر در این بحران بیماری، شهامت می‌خواهد و عاشقی، که شما دلباختگان عرصه هنر به سختی و با صبوری مدیریت کردید.

طراحی و برگزاری جشنواره‌های تئاتر استانی در این شرایط خاص، نقطه عطفی در استان‌ها بود که به لطف ایزد منان و حضور جوانان و پیشکسوتان هنرهای نمایشی سراسر کشور به خوبی محقق شد. لازم دانستم شکوه این رویداد هنری را گرامی داشته، سپاس قلبی خود را به شما و هنرمندان تئاتر ایران ابلاغ کنم. امید آنکه در سایه عنایات الهی پیروز و سربلند باشید.

 باکمال احترام

علی نصیریان»

سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر به دبیری حسین مسافر آستانه تا ۲۰ بهمن در حال برگزاری است.

مشاهده خبر از سایت منبع

دفتر سینمایی

عکس / هفتمین روز سی و نهمین جشنواره فیلم فجر


سینماپرس : هفتمین روز سی و نهمین جشنواره فیلم فجر با نمایش فیلم‌های “خط فرضی” به کارگردانی فرنوش صمدی و “گیجگاه” به کارگردانی عادل تبریزی در برج میلاد تهران برگزار شد.

مشاهده خبر از سایت منبع

دفتر سینمایی

بهتر بود جشنواره موسیقی فجر امسال برگزار نمی‌شد


یک رهبر ارکستر درباره برگزاری مجازی اجراهای سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر می‌گوید: از آنجا که قرار است این جشنواره برای نخستین بار به صورت آنلاین برگزار شود، نمی‌توان دقیقا پیش‌بینی کرد که چه خواهد شد؛ ولی تجربه‌ کنسرت‌های آنلاین با آغاز شیوع کرونا، موفق نبود، مخاطب چشمگیری به خود جذب نکرد و متقاضی خاصی برای تمدید آن وجود نداشت.

مشاهده خبر از سایت منبع

دفتر سینمایی

عکس / نشست خبری فیلم سینمایی«خط فرضی»


سینماپرس: نشست خبری فیلم سینمایی «خط فرضی» به کارگردانی فرنوش صمدی با اجرای محمود گبرلو در سالن همایش های برج میلاد تهران برگزار شد.

مشاهده خبر از سایت منبع