X

بایگانی مرداد 16, 1400

دفتر سینمایی

«سوزن آب» پس از سه سال «پروانه نمایش» گرفت – اخبار سینمای ایران و جهان

سینماپرس: فیلم «سوزن آب» به تهیه کنندگی سیاوش ابراهیم زاده، نویسندگی و کارگردانی بهمن شهروان پس از سه سال پروانه نمایش گرفت.

به گزارش سینماپرس، «سوزن آب» اولین تجربه فیلم بلند بهمن شهروان است. این فیلم در اسفند ماه سال ۹۶ در حومه تهران به تهیه‌کنندگی سیاوش ابراهیم‌زاده ساخته شد و در سال ۹۸ درخواست پروانه نمایش داد. حال پس از گذشت سه سال از تولید پروانه نمایش گرفت.

خلاصه داستان «سوزن آب» بدین شرح است؛ «تو هر جای مرگی که باشین تا موقعی که میتونین بخوابین… آزادین… فقط… فقط خودتونو به خواب نزنین.»

در فیلم «سوزن آب» رضا اخلاقی‌راد، نسیم ادبی، لیلا شوقی، محمدرضا داودنژاد، سهیل صدیقی، سجاد بابایی، یوسف محوی، احمد روستایی، مهدی فرزام صفت، ابراهیم طلعتیان، سیاوش نایینی و رضا کریمی بازی می‌کنند.

«سوزن آب» به تهیه‌کنندگی و مدیر فیلم‌برداری سیاوش ابراهیم‌زاده، نویسندگی و کارگردانی بهمن شهروان است.

سایر عوامل این فیلم عبارتند از؛ مشاور تهیه‌کننده: محمد حمیدی‌مقدم، امیر شهاب رضویان- طراح صحنه: رضا حاجی درویش- تدوین: بهمن شهروان، فاطمه توکلی- صدا: آرش نجفیان- پخش‌کننده: سولماز اعتماد- دستیار کارگردان: هاتف عسگری، لیلا شوقی- مدیر تولید: سهیل صدیقی- دستیار تصویر: وحید قربانیان، حسین بیگدلی، رامین محسنی، بهنام بایزیدی- دستیار تهیه: کیمیا سعادت- عکس:سارا ساسانی، کیمیا سعادت، روابط عمومی: ستاره نجف‌آبادی.

مشاهده خبر از سایت منبع

دفتر سینمایی

مردم رفته رفته در حال فراموشی هنر وزین تئاتر هستند/هنرمندان با وجود تعطیلی سالن‌ها هیچ گونه درامد مالی ندارند – اخبار سینمای ایران و جهان

سینماپرس: چند تن از بازیگر، نمایش نامه نویس و کارگردان تئاتر گفتند: در اختصاص دادن سالن‌های تئاتر دولتی به گروه‌های شناخته شده تبعیض می‌گذارند.

به گزارش سینماپرس، تئاتر هنری زنده و پویاست که اگر به درستی به مضامین آن پرداخته شود می‌تواند مسائل مختلفی را به مردم آموزش دهد. اما مسئله این است که در کشور ما تئاتر مخاطبان چندانی ندارد البته تئاترهایی که از حضور چهره‌ها برخوردار باشد مخاطبان خاص خود را دارد. اما برخی نمایش‌ها که به اصطلاح نمایش اولی کارگردان هستند مخاطبان چندانی ندارد و در سالن‌های کوچک اجرا می‌شود. حال سوالی که در اینجا پیش می‌آید این است که آیا در تئاتر هم تبعیض وجود دارد؟ این تبعیض‌ها از سوی چه کسانی است رسانه ها، دولت یا مردم؟ در همین رابطه با جمعی از اهالی تئاتر بازیگر، کارگردان و نویسنده صحبت کردیم که در ادامه نظرات آنان را می‌خوانیم.

ناصر کاظمی، بازیگر و کارگردان تئاتر در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره تبعیض بین گروه‌های تئاتری شناخته شده و نا آشنا توضیح داد: بله از لحاظ بودجه و بازبینی تفاوتی می‌گذارند. از نظر من این امر اشکالی ندارد، زیرا گروه‌های مطرح حقشان است و زودتر شناخته شدند و بیشتر در زمینه تئاتر کار کردند. اما خواسته من این است که اگر دیدند کار اولی یا دومی کارگردانی کار خوب و پرفروشی است از آن حمایت بیشتری شود.

شاهین بامداد، کارگردان جوان تئاتر در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، نیز درباره تبعیض بین گروه‌های شناخته شده و گمنام گفت: بله بین گروه‌های شناخته شده و گمنام بسیار فرق می‌گذارند و بچه‌هایی که تجربه کم تری دارند به سختی می‌توانند کاری را انجام دهند، سالنی را اجاره کنند یا به دشواری مجوزها را بگیرند. یک جورهایی یک سری خط قرمزها وجود دارد که چشم بچه‌ها را می‌ترساند.

وی هم چنین درباره عملکرد دولت یازدهم و دوازدهم در هنر توضیح داد: جامعه تئاتر از وضع موجود رضایت ندارد.

محمد امین قهرمانی، کارگردان جوان تئاتر در گفت‌وگو با خبرنگاران جوان، درباره این موضوع توضیح داد: تفاوت! این فاصله موجود بین گروه شناخته و ناشناس عمیق‌تر از آن است که بشود اسمش رو تفاوت گذاشت. قیاس این دو گروه مانند قیاس مثقالی و گرمی طلا است. به عنوان یک جوان نوپا که در دل همین گروه‌های ناشناخته کار می‌کند می‌گویم که این بحث فقط به اعداد، ارقام، مافیای گردن کلفت و مقام و مسئول و دوست و رفیق ختم نمی‌شود و تماشاگر نیز در این مسیله دخیل است. با این شیوه بالا رفتن بهای بلیت تئاتر، مخاطب نیز تمایل به تماشای نمایش کارگردان شناخته شده است نه گروهی که تازه در مراحل آزمون و خطا به سر می‌برد.

وی هم چنین درباره شرایط آینده تئاتر در این وضعیت توضیح داد: از نظر من آینده برای افراد شناخته شده حفظ جایگاهی است که در دل تماشاچی بدست آورده اند و برای ما تازه کارها تلاش. نسل ما، نسل بچه‌های جدید تئاتر، تلاش کردن را زیباییِ راه به حساب نمی‌آوردند و همیشه سعی می‌کنند خودشان را جای کاربلدها جا بزنند. افتخار می‌کنم که امروز این فرصت به من داده شده که کنار یک گروه بزرگ نفس بکشم و کار یادبگیرم.

این کارگردان جوان تئاتر هم چنین از خدمات فرهنگی هنری وزارت ارشاد گفت: خدمات فرهنگی هنری وزارت ارشاد مانند دیگر وزارت خانه‌ها بود. امیدوارم در دولت آینده صدای هنرمندان شنیده شود.

امین پورمند، بازیگر و کارگردان باسابقه تئاتر در گفت‌وگو با خبرنگاران جوان، در گفتگو با خبرنگار درباره تفاوت بین گروه‌های شناخته شده و تازه کار توضیح داد: مرکز هنرهای نمایشی کشور طرحی را با عنوان استقرار گروه‌های نمایشی فعال راه اندازی کرد و قرار بود به گروه‌های فعال و با سابقه کمک هزینه‌ای مستقیم اختصاص دهد که ما هنوز بعد از چندین سال هیچ کمک هزینه مستقیمی برای گروهمان دریافت نکرده ایم. از طرفی گروه‌های تازه کار مکان‌های تمرین را اشغال می‌کنند و هیچ تفاوتی با گروه‌های شناخته شده و تازه کار وجود ندارد.

وی در ادامه افزود: بیش از یک سال و نیم است که شیوع بیماری کرونا می‌گذرد و مردم رفته رفته در حال فراموشی هنر وزین تئاتر هستند فراموشی می‌سپارند. هنرمندان با وجود تعطیلی سالن‌ها هیچ گونه درامد مالی ندارند و امروز و آینده شان به خطر افتاده ک اگر به همین شکل پیش برود و مسئولان به فکر چاره‌ای برای هنرمندان نباشند فاجعه‌ای در هنر به راه می‌افتد و شاید هم تئاتر ب خاطره‌ها بپیوندد. امیدواریم رییس جمهور منتخب با تشکیل کابینه جدیدشان از هنر و هنرمندان را حمایت کنند.

مشاهده خبر از سایت منبع

دفتر سینمایی

«فرشتگان بی بال» سریال محرمی شبکه پنج سیما شد – اخبار سینمای ایران و جهان

سینماپرس: مجموعه تلویزیونی «فرشتگان بی بال» به کارگردانی امیرحسین عنایتی با محوریت جهاد و ایثار کادر درمان و پرستاران در دوران کرونا از شبکه پنج سیما پخش می شود.

به گزارش سینماپرس، مجموعه تلویزیونی «فرشتگان بی بال» به کارگردانی امیرحسین عنایتی با محوریت جهاد و ایثار کادر درمان و پرستاران در دوران کرونا از سه شنبه ۱۹ مرداد ماه ساعت ۲۳ همزمان با آغاز ماه محرم روی آنتن شبکه پنج سیما می رود.

این سریال به نویسندگی و تهیه کنندگی امیرحسین عنایتی در ۱۴ قسمت ۴۰ دقیقه ای در سال ۹۹ تولید شده است و هنرمندانی چون رزیتا غفاری، آشا محرابی، فریبا متخصص، پرویز فلاحی پور، رحیم نوروزی، مختار سائقی، شهرام عبدلی، فرج الله گل سفیدی، زهره قاسمی، آرش جورکش و … در آن به ایفای نقش پرداخته اند.

«فرشتگان بی بال» روایتگر داستان مبارزه با ویروس کرونا است و با محوریت ستایش و قدردانی از زحمات کادر درمان تولید شده است. این سریال با داستان بازسازی بحران کرونا در کشور و نمایش تلاش‌های بی‌دریغ کادر درمان و نیروهای جهادی ساخته شده است.

«فرشتگان بی بال» روایت داستان زندگی خانواده حاج فتاح معتمد محل است که پسرش نیما یک تعمیرگاه ماشین دارد و دخترش نیره پزشک است. لیلا دوست نیره که او هم پزشک است نامزد نیما است. نیکان پسر یکی از دوستان قدیمی حاج فتاح که سال ها در آلمان زندگی کرده، برای فروش خانه پدری اش به ایران آمده است که ویروس کرونا باعث می شود بازگشتش به تعویق بیفتد و …

مشاهده خبر از سایت منبع

دفتر سینمایی

آیدین الفت فردا در قطعه هنرمندان آرام می‌گیرد


پیکر زنده‌یاد آیدین الفت فردا یکشنبه ۱۷ مردادماه به خانه ابدی بدرقه می‌شود.

مشاهده خبر از سایت منبع

دفتر سینمایی

«امیر نیکیار» درگذشت – اخبار سینمای ایران و جهان

سینماپرس: امیر نیکیار صبح امروز ۱۶ مرداد بر اثر ایست قلبی در بیمارستان درگذشت.

به گزارش سینماپرس، عماد نیکیار فرزند امیر نیکیار با اشاره به درگذشت پدرش به مهر گفت: صبح امروز ۱۶ مرداد پدرم بر اثر ایست قلبی در بیمارستان درگذشت.

وی با اشاره به وضعیت جسمانی پدرش عنوان کرد: پدرم درگیر سرطان روده بزرگ بود و مدتی هم بود که شیمی درمانی می‌کرد تا اینکه دو روز پیش یک باره حالش بد شد و در بیمارستان بستری شد و امروز صبح بر اثر ایست قلبی در بیمارستان عرفان درگذشت.

امیر نیکیار از بازیگران جنگ‌های طنز و نمایش‌های دهه بعد از انقلاب بود که به آقا نیکی معروف شد.

نیکیار چند دهه فعالیت در حوزه طنزهای نمایشی دارد و در دهه ۷۰ با بازی در نقش آقانیکی در تلویزیون به شهرت رسید.

خبرگزاری سینماپرس درگذشت این هنرمند پیشکسوت را به خانواده و همکاران ایشان تسلیت می‌گوید.

مشاهده خبر از سایت منبع

دفتر سینمایی

به دلیل وضعیت «برگزاری جشنواره ها» از اجرای عمومی و تولید تئاتر غافل شده‌ایم – اخبار سینمای ایران و جهان

سینماپرس: مدیرکل هنرهای نمایشی در نشستی رسانه‌ای که صبح ۱۶ مرداد برگزار شد، تصریح کرد که حدود ۲ سال گذشته سخت‌ترین دوره مدیریتی وی بوده زیرا کرونا اجازه برنامه‌ریزی را از بین برد.

به گزارش سینماپرس، قادر آشنا مدیرکل هنرهای نمایشی صبح روز شنبه ۱۶ مرداد در سالن کنفرانس دفتر موسیقی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نشستی رسانه ای را برگزار کرد که با در نظر گرفتن پروتکل های بهداشتی با حضور تعدادی خبرنگاران و اصحاب رسانه همراه بود.

آشنا در این نشست رسانه ای به ارائه گزارشی از فعالیت های اداره کل هنرهای نمایشی در دوران کرونایی سپری شده از جمله جمع آوری اطلاعات گروه ها و سالن های متضرر در شرایط کرونا در تهران و استان های دیگر و ارائه گزارشی آماری به وزارت ارشاد، فعال کردن فضای مجازی و راه اندازی تلویزیون تئاتر ایران، برگزاری جشنواره ها و رویدادهای تئاتری نظیر جشنواره تئاتر فجر، توجه ویژه به هنرمندان و گروه های تئاتر مقیم شهرستان ها، توجه به مقوله نمایشنامه نویسی و حمایت از آن، تعامل با وزارت بهداشت در ایام کرونایی برای بازگشایی سالن های تئاتر، مستندسازی اجراهای تئاتر ایران در دهه های مختلف، تغییر گروه تئاتر از گروه ۳ به ۲ مشاغل کرونایی، حمایت از گروه های متضرر، در حال اجرا و آن هایی که اثر خود را علیرغم داشتن مجوز به صحنه نبردند و همچنین مستقل شدن مراکز انجمن هنرهای نمایشی ایران در استان ها پرداخت.

وی در بخشی از سخنان خود با بیان اینکه ۱۶ فروردین ۹۹ فعالیت‌ام را شروع کردم، یادآور شد: به دلیل تعهدات مالی مانده و همچنین قرار گرفتن در شروع دوره جدید مالی، شرایط سختی برای آغاز مدیریت بود. بعد هم با کرونا مواجه شدیم که دنیا هم نمی‌دانست با این ویروس و شیوع آن چه کند.

این مدیر فرهنگی و هنری تصریح کرد: یکی از سخت‌ترین دوران مدیریت من یک سال و نیم کذشته بود زیرا کرونا اجازه برنامه‌ریزی نمی‌داد. بودجه کم تئاتر، معیشت هنرمندان و توقعات آن‌ها و از سوی دیگر وضعیت فعالیت در شرایط کرونا کار را برای من و همکارانم سخت کرد. من ۱۰ سال پیش در اداره‌کل بودم و قصد بازگشت به حوزه‌ای که در آن فعالیت کرده بودم نداشتم ولی خواست وزیر و همچنین تکلیفی که برای من تعیین کرد باعث حضور مجددم در اداره کل هنرهای نمایشی شد.

آشنا در این نشست به وضعیت بودجه تئاتر نیز اشاره کرد و گفت: بودجه تئاتر در بدبینانه ترین شکل ۱۴ و در خوش‌بینانه ترین وضعیت ۲۴ میلیارد تومان است که این بودجه جوابگوی تعهدات، بیکاری هنرمندان و شرایط کرونایی نیست.

مدیرکل هنرهای نمایشی در ادامه به بدهی مالیاتی این اداره کل اشاره کرد و توضیح داد: از سال ۸۷ تا سال ۹۳ اداره کل هنرهای نمایشی ۱۳ میلیارد تومان بدهی مالیاتی داشته است و تا سال ۹۹ این بدهی مالیاتی با جریمه آن حدود ۲۷ میلیارد تومان شده است. این بدهی باعث شده بود.

وی درباره سرانجام وضعیت بدهی مالیاتی اداره کل هنرهای نمایشی اظهار کرد: بدهی ۳ میلیاردی به دارایی پرداخت شده و طی رایزنی های انجام شده ۹۰ درصد جریمه مالیاتی نیز بخشوده شده است. البته از دیوان عدالت پیگیر این ماجرا هستیم که بودجه ما مشمول مالیات نمی شود و معافیت مالیاتی و عودت مالیات پرداخت شده را پیگیری می کنیم.

آشنا با اشاره به برخی موارد که قصد انجام شان را در دوره اخیر مدیریت خود در اداره کل هنرهای نمایشی داشت ولی به سرانجام نرسید، گفت: دلم می‌خواست با نهادهای دیگر هم‌پوشانی داشته باشیم و بودجه ناچیز تئاتر را بهتر صرف کنیم ولی کرونا اجازه نداد.

مدیرکل هنرهای نمایشی در ادامه تأکید کرد: نتوانستیم جشنواره‌های تئاتری را چابک‌سازی کنیم. برگزاری ۳ جشنواره تئاتر تئاتر کودک، عروسکی و آیینی و همچنین تئاتر فجر در طول سال برای یک اداره‌کل زیاد است و باید در هم ادغام شوند. ما باید به سمت این برویم که یک جشنواره مهم داشته باشیم و حکم دبیری جشنواره باید ۴ ساله و دبیرخانه جشنواره مستقل باشد.

وی متذکر شد: به دلیل وضعیت برگزاری جشنواره ها، از اجرای عمومی و تولید تئاتر غافل شده‌ایم.

آشنا در بخش دیگی از سخنان خود به این نکته اشاره کرد که به اشتباه فکر می شود که بودجه اداره کل هنرهای نمایشی برای کل تئاتر ایران است، یادآور شد: بودجه استان‌ها متمرکز در خود استان‌ها است. بودجه تئاتر شهر تهران توسط اداره‌کل هنرهای نمایشی تأمین می شود و اینگونه نیست که بودجه اداره‌کل به معنای کل بودجه تئاتر ایران باشد بلکه بودجه تئاتر استان‌ها در ادارات کل ارشاد استان‌ها است. اداره‌کل به تئاتر استان‌ها کمک مالی می‌کند و این مبلغ در سال ۱۴۰۰ ۸ میلیارد تومان است.

وی درباره وضعیت واکسیناسیون گروه ها و عوامل سالن های دولتی و خصوصی تئاتر، تأکید کرد: خیلی وقت پیش بود که برای واکسیناسیون هنرمندان تئاتر اقدام کردیم و در آخرین صحبت با وزارت بهداشت ۳ اولویت واکسیناسیون کارکنان سالن‌ها، گروه‌های در حال اجرا و گروه‌هایی را که قرار است آثارشان را اجرا کنند، ارائه دادیم. امیدواریم هر چه زودتر انجام شود.

مدیرکل هنرهای نمایشی در بخش پایانی سخنان خود درباره وضعیت حریم مجموعه تئاتر شهر نیز یادآور شد: برای حریم مجموعه تئاتر شهر ابتدا با شهردار ناحیه، شهردار منطقه و سپس با سازمان زیباسازی شهرداری تهران و بعد با حوزه ریاست شهرداری تهران گفتگو و نشست هایی داشتیم که همه موافق اجرای طرح حریم مجموعه تئاتر شهر بودند. با وزارت میراث فرهنگی نیز رایزنی های لازم انجام شد. همچنان پیگیر این طرح هستیم و شاید این طرح در دولت سیزدهم اجرا شود.

مشاهده خبر از سایت منبع

دفتر سینمایی

نگاهی دیگر به طراحی لباس ورزشکاران المپیک


پروانه می‌گوید: به سراغ جفت زیبایی آمده‌ام که در خیال تو است. طبیب قلم بر دوات می‌برد و غزلی به هیات پروانه‌ رنگینی می‌نویسد که از سطرهای کاغذ پر می‌کشد. وقتی ناقلان ابیاتش را بر صفحات کاغذ تحریر نمودند به عین اجسادی درآمدند که به هیچ طریقی به وقت حیات شبیه نبود. برگرفته از دیوان سومنات، ابوتراب خسروی

مشاهده خبر از سایت منبع

دفتر سینمایی

ثبت ۱۷۷۵ اثر در دبیرخانه «سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران» – اخبار سینمای ایران و جهان

سینماپرس: با پایان مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار به جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران تعداد فیلم‌های ثبت‌شده در این دوره اعلام شد.

به گزارش سینماپرس، بر اساس اعلام دبیرخانه سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران با پایان مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار به این رویداد سینمایی، در مجموع ۱۷۷۵ فیلم کوتاه در سامانه اینترنتی جشنواره ثبت شدند.

۱۱۶۵ فیلم کوتاه داستانی، ۲۵۷ مستند کوتاه، ۲۲۸ فیلم کوتاه تجربی و ۱۲۵ انیمیشن کوتاه در این دوره از جشنواره فیلم کوتاه تهران ثبت شده‌اند.

سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران به دبیری سید صادق موسوی ۲۷ مهر سال‌جاری برگزار می‌شود.

مشاهده خبر از سایت منبع

دفتر سینمایی

«برکه خاموش» درباره معضلات دنیای موسیقی است/ فیلمی دغدغه‌مند


بهادر زمانی کارگردان فیلم بلند «برکه خاموش» بیان کرد که این فیلم به معضلات و مسائل مختلف حوزه موسیقی پرداخته است.

مشاهده خبر از سایت منبع

دفتر سینمایی

اگر مقصر بودم قطعاً پوزش می‌خواستم از همه عزیزان بیننده! – اخبار سینمای ایران و جهان

سینماپرس: محمدحسین لطیفی کارگردان فصل اول «دودکش» و «پادری» به ساخت فصل دوم این مجموعه اعتراض کرد.

به گزارش سینماپرس، محمدحسین لطیفی کارگردان فصل اول سریال «دودکش» در صفحه اینستاگرام خود با اشاره به بازخوردهایی از مخاطبان درباره این فصل از سریال «دودکش» نسبت به ساخت این مجموعه که با عنوان «دودکش ۲» مطرح شد و کپی رایت فصل دوم این مجموعه با نام «پادری» را در نظر نگرفت.

وی در این پست ها اعتراض خود را نسبت به ساخت «دودکش ۲» بدون اجازه وی به عنوان صاحب اثر اعلام کرد و نوشت:

«اگر مقصر بودم قطعاً پوزش می‌خواستم از همه عزیزان بیننده، اما دوستان من بدانید که بیش از ۲۰ شب است که ایمیل‌ها و پیام‌های گله و شکایت شما برای من می‌رسید، اما صبوری کردم و هیچ نگفتم. خدا را شاکرم «دودکش ۲» که با همه عوامل قبلی و بی من، با زحمات عزیزان دست‌اندرکار ساخته شد را دیدم و به همه آنها خدا قوت می‌گویم. خدا قوت، اما بینندگان محترم نیک بدانید بالغ بر ۱۰ سال است که برای احیا و قانونمند کردن قانون کپی رایت یکه و تنها در تمامی مجامع سیاسی و قانون‌گذار کشور تلاش کردم، اما غافل بودم که تلاشم از اساس بیهوده بود، چون از ماست که بر ماست. وقتی همه دوستان من چه بازیگران محترم و عزیز، دست‌اندرکاران پروژه و مدیر محترم شبکه و ریاست صدا و سیما در کنار هم این کار را بدون صاحب اصلی آن روی آنتن بردند، مرگ کامل و حتمی قانون کپی‌رایت را در ایران اعلام کردند.

حسرت من نساختن فصل سه سریال «دودکش» – که گویی «پادری» بچه ناخلف تلویزیون بوده و نامش شده فصل بی‌هویت در صدا و سیما و شخصیت‌ها و عواملش برای تولید آن اثر اجاره‌ای بوده‌اند- نیست. گلایه من تلاش بیهوده برای احیای قانون کپی رایت است که دیگر پس از این امیدی بدان ندارم.

در پایان می‌گویم زنده‌باد همه عوامل سازنده «پایتخت» که اینگونه حرمت می‌شناسند. برای بهمن گودرزی عزیزم که می‌خواهد فصل سوم «ساخت ایران» را بزودی در مرگ قانون کپی رایت بسازد، پهلوان بعدی بعدی خدا قوت … سامان مقدم عزیز دلم قدردانت هستم که قبل از بستن قرارداد «قلب یخی ۳» تلفنی از من اجازه گرفتی، درود بر تو و درود بر تو تهمینه میلانی عزیز که «آتش بس ۲» را بدون بازیگران فصل قبل ساختی و موفق‌تر بودی، درود بر سازندگان اثر نه غاصبان آن.

عزیز گرامی من برزو نیک‌نژاد (گارگردان محترم) این پروژه خود می‌داند که در روزگاری نه چندان دور از عزیزان درجه یک من بوده قبل از این نیز قانون کپی رایت را زیر پا گذاشته و فصل دوم «ساخت ایران» را هم بدون هیچ اجازه‌ای مکتوب انجام داده بود …

خدا قوت پهلوااااان نیک‌نژاد»

مشاهده خبر از سایت منبع