X

جزئیات وبلاگ

دفتر سینمایی

تله فیلم ایرانی ” بن سای ” کار دیگری از روح الله ظریف

بن سای – در سالهای گذشته  سحر در یک عملیات تروریستی پدرش را از دست میدهد او که برای ادامه تحصیل به خارج رفته در فضای مجازی با جوانی بنام مهران آشنا می شود.

بن سای - عوامل تولید ۰۰۱

او پس از بازگشت به ایران به دلیل سابقه خانوادگی و پروژه ای که در دانشگاه بر روی آن کار میکرد در یکی از مراکز مهم نظامی مشغول به کار می شود.

او از ارتباط مهران با نیروهای معاند و ضد انقلاب بی خبر است .

بن سای - عوامل تولید ۰۰۲

 

مهران تلاش میکند با استفاده از سحر و خانواده او دست به اطلاعات محرمانه پیدا کند که این امر با تیز هوشی نیروهای ضد جاسوسی و حفاظت اطلاعات میسر نمی شود.

بن سای - عوامل تولید ۰۰۳

بازیگران این تله فیلم ایرانی بن سای عبارتند از :‌مریم خدا رحمی ، امیر محمد زند ، مهوش وقاری ،مرتضی کاظمی ، حسین  عباسی ، علیرضا اولیا ، ریحانه رضی ، مجید نصیری ،سعید قربانی ، ارسیا صنعتی ،مانلی دری ، بهاره بیگی زاده ،پژمان نجفی ،میثم نجفی ، محمد رضا صالحی نژاد ، علی اصغر عرشی نیاسر ، عطیه ترابی و با حضور افتخاری بهرام ابراهیمی

بن سای - عوامل تولید ۰۰۳

خلاصه ای از بن سای

ریتم سریع فیلم و مطلوبیت آن همراه با تدوین ،پرداخت وهیجان موجود در آن در کنار تسلط کارگردان در بازیگیری از بازیگران جذابیت های آن را دو چندان کرده.

بن سای توانسته در همان دقایق ابتدایی فیلم بیننده را درگیر داستان و هیجان موجود در آن نماید کم کم بیننده خود را جزیی از فیلم میبیند تا اینکه در انتهای فیلم نتیجه این همراهی را میبیند ذهن مخاطب از جنبه های مختلف احساسی در گیر  فیلم می شود.

از دلایلی که همه عوامل فیلم به تاثیر آن در تولید اذعان داشتند کمبود بودجه در نظرگرفته شده بود که اگر بودجه تولید بیشتر می بود فیلم از مطلوبیت بیشتری برخوردار می شد.

این فیلم در دانشکده فارس همراه با جمعی از عوامل اکران شد.

مجله الکترونیک دفتر سینمایی

تمام.

اشتراک گذاری

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *