X

جزئیات وبلاگ

دفتر سینمایی

«برادر جان» حق الناس را در ماه رمضان متذکر می شود – اخبار سینمای ایران و جهان

سینماپرس: سیدمرتضی میرباقری گفت: سریال «برادر جان» یک ملودرام اجتماعی است که موضوع مهم حق‌الناس را در ماه مبارک رمضان متذکر می شود.

به گزارش سینماپرس، معاون سیما در بازدید از پشت صحنه سریال «برادر جان» گفت: این سریال یک ملودرام اجتماعی است. قصه‌ای که در آن بحث حق‌الناس مطرح می‌شود و با فضای ماه مبارک رمضان همخوانی دارد و قرار است روی آنتن شبکه سه برود.

سیدمرتضی میرباقری درباره ترکیب بازیگران «برادر جان» و عوامل موفقیت این سریال گفت : این سریال از عوامل ممتازی برخوردار است؛ از استاد علی نصیریان گرفته تا آقای حسام منظور که شاهد درخشش او سال گذشته در سریال «بانوی عمارت» بودیم. ترکیب بازیگران و فیلمنامه قوی این اثر ما را امیدوار می‌کند که شاهد یکی از پربیننده ترین سریال های ماه مبارک رمضان باشیم.

وی با بیان این که بخش عمده‌ای از سریال تصویربرداری و تدوین شده است ادامه داد: قصه بسیار پرکشش است و مخاطب می تواند با آن همذات پنداری کند.

میرباقری معاون سیما بیان داشت: ما تقریبا بعد از یک دوره گذار در ۲ سال اخیر و بحرانی که در سریال سازی داشته ایم الان به یک نقطه مناسب و مطلوب رسیده ایم، که امیدوار هستیم این حرکت رو به رشد با یک شتاب قابل توجه ای ادامه یابد.

همچنین معاون سیما درباره اشکال مخاطبان به پایان بندی برخی سریال ها گفت: یکی از مشکلاتی که در برخی سریال ها وجود دارد، این است که سریال ها با یک شتاب خوب شروع و اوج می گیرد ولی فرود آن ها خیلی سریع اتفاق می افتد.

وی ادامه داد: بعضی از نویسندگان ما چون نمی توانند برخی از گره های داستان را باز کنند، آن را رها می کنند و می گویند ببینده خود قضاوت کند. ما تاکیدمان این است که باید حداقل ۱۰تا ۱۵ درصد قصه در بخش فرود باشد و خوشبختانه با مذاکره ای که کردیم قرار شد به طور نمونه در یک سریال ۳۰ قسمتی ۳ الی۴ قسمت سریال بخش فرود را در بربگیرد.

سعید نعمت الله نویسنده این اثر و تهیه کننده آن محمدرضا شفیعی و محمدرضا آهنج کارگردان سریال «برادر جان» است.

مشاهده خبر از سایت منبع

اشتراک گذاری

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *