X

جزئیات وبلاگ

دفتر سینمایی

از کجا معلوم که هزینه ساخت “شهرزاد” از اختلاس بوده ؟

به نقل از سینما سریال :

مهدی سلطانی بازیگر سریال “شهرزاد” در پاسخ به ادعایی که بابت برگرداندن دستمزدی که عوامل سریال شهرزاد با بت حضورشان گرفتند گفت:

سئوال من از افرادی که ادعا مینند  باید این پول ها بازگردانده شود  این است  عوامل در حین قراداد چگونه باید  متوجه شوند که این پول ها  از چه طریقی در آمده ؟

از کجا معلوم که این پولها  از طریق اختلاس یا پولشویی بدست آمده و هرچند هنوز این موضوع  بطور کامل ثابت نشده ، شاید  با آن پول رفته اند کار دیگری کرده اند  و یا سرمایه گذاری دیگری انجام داده اند.

در واقع رقم ساخت سریال “شهرزاد” در مقایسه با آن پولی که از طریق وام  گرفته شده بسیار ناچیز است .اگر اینطور باشد  باید بسیاری از مردم بیایند پولهایی که به عنوان  دستمزد از کارخانه ها و شرکتهای مختلف گرفته اند پس بدهند چون آنان هم اطلاعی ندارند که دستمزدشان از چه طریقی جمع آوری شده است.

بعضی از تیم های شناخته شده  فوتبال هم مشخص شده اسپانسرهایی داشته اند  که پول و حمایتشان از راه غیر قانونی تامین شده ، آیا بازیکنان آنها هم باید  دستمزدشان را پس بدهند ؟ و یا اگر کاپ یا جامی هم برده باید آن را پس بدهد؟ بازیکن فوتبال، هنرپیشه، کارگر،فروشنده و یا خریدار از کجا باید بداند قرادادی که میندد پولش از راه درستی تامین شده ؟

اشتراک گذاری

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *