X

جزئیات وبلاگ

دفتر سینمایی

سینما مبتذل شده است‌ – اخبار سینمای ایران و جهان

سینماپرس: نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با بیان اینکه سینما مبتذل شده است‌، گفت: فضای مجازی غوغاست و امروز به اسم کوروش و ایرانیت به اسلام هجمه و مخامصه می‌کنند و سعی در انحراف افکار عمومی دارند.

به گزارش سینماپرس، آیت‌الله سیدمحمد مهدی حسینی‌همدانی در مراسم معارفه و تکریم مدیران جدید و سابق کل تبلیغات اسلامی استان البرز که پیش از ظهر امروز در سالن میلاد کرج برگزار شد، با تبریک ایام ولادت حضرت معصومه (س) و دهه کرامت اظهار داشت: حضرت معصومه (س) شخصیت بی‌نظیری در عالم خلقت است و شخصیت شفیعیه کبری دارد و برخی از احادیث از سوی حضرت معصومه (س) به دست ما رسیده است.

امام جمعه کرج با اشاره به اینکه سازمان تبلیغات از یادگارهای امام راحل است، بیان کرد: مقام معظم رهبری روی این سازمان و وظایف آن تاکیدات فراوانی دارد، چرا که این سازمان تبلیغات نقش مهمی در کشور دارد.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با بیان اینکه مقابله با تبلیغات سوء دشمن یکی از وظایف سازمان تبلیغات اسلامی است، عنوان کرد: حجم وسیعی از فعالیت‌های مختلف بر عهده سازمان تبلیغات اسلامی است و تقویت جبهه فرهنگی انقلاب نیز جزو وظایف سازمان است.

وی با بیان اینکه در این عرصه دشمن با تمام امکانات و ابزار در اختیار برای ضربه زدن به فکر و ذهن مردم در حال تلاش است، گفت: دشمن سعی می‌کند که نظام را ناکارآمد جلوه دهد و قسمتی از اهداف دشمن این بود که انقلاب را در جایی که هست متوقف کرده و بر روی افکار عمومی کار کند تا باورها را تغییر و رفتارها را تغییر داده و با تغییر رفتار به ساختار نظام ضربه بزند و آن را از بین ببرد.

امام جمعه کرج با بیان اینکه در این زمان نباید دستگاه‌های منفی یا فعالانه عمل کنند، تصریح کرد: بیانیه گام دوم انقلاب دستورالعمل چهل سال آینده است که باید با این مدل و راهبرد پیش رفت و یکی از دستگاه‌هایی که می‌تواند جلوی شعاری شدن را بگیرد سازمان تبلیغات است، برش استانی این موضوع باید در استان‌ها فعال شود و مسیر حرکتی ما مشخص و به سمت تمدن نوین اسلامی است و رهبری در این زمینه دستورالعمل‌ها را داده و باید به این راه وارد و پیش رفت.

وی با بیان اینکه افراد با انگیزه بالا باید در این سازمان به کارگیری شوند، گفت: بدون برنامه کار کردن و باری به هر جهت و پرکردن ساعت نباید در این سازمان وجود داشته باشد. در حوزه سازمان تبلیغات کار بر روی زمین مانده زیاد است و نباید به گونه‌ای باشد که کارهای تداخل پیدا کند، گفتمان‌سازی مقاومت باید در دستور کار سازمان تبلیغات قرار بگیرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با بیان اینکه سینما مبتذل شده است، متذکر شد: فضای مجازی غوغاست و امروز به اسم کوروش و ایرانیت به اسلام هجمه و مخامصه می‌کنند و سعی در انحراف افکار عمومی دارند.

مشاهده خبر از سایت منبع

اشتراک گذاری

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *