X

جزئیات وبلاگ

دفتر سینمایی

جای محتوای عمیق فرهنگی در آثار سینمایی خالی است – اخبار سینمای ایران و جهان

خبرگزاری میزان: بازیگر سریال “زیرزمین” گفت: نمی دانم امروزه چه بر سر محتوا در سینما آمده است و همواره جای محتوای عمیق فرهنگی را در آثار سینمایی خالی می بینم. متاسفانه امروزه بسیاری از بازیگران با پارتی بازی در سینما حضور دارند و همین عاملی منفی در عرصه بازیگری شده‌ است.

رضا توکلی بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون درباره تصمیم خود برای ادامه راه بازیگری گفت: برخی از بازیگران در یک نوع از نقش به موفقیت می رسند و آن را ادامه می دهند چون تغییر این روند ریسک بزرگی محسوب می شود اما من ترجیح می دهم این ریسک را انجام دهم و به همین خاطر می خواهم سبک بازی ام را تغییر دهم.

وی درباره نگاه خود به بازیگری ادامه داد: من در هر پروژه و پشت هر دوربین مثل تازه کاری می مانم که آماده و مشتاق یادگیری است. همیشه به کارگردانان می گویم فکر کنید و من یک مبتدی هستم و حالا آن چیزی که خودتان می خواهید را از من بسازید.

رضا توکلی

بازیگر “کیمیا” با نقد وضعیت فعلی سینما تاکید کرد: نمی دانم امروزه چه بر سر محتوا در سینما آمده است و همواره جای محتوای عمیق فرهنگی را در آثار سینمایی خالی می بینم. متاسفانه امروزه بسیاری از بازیگران با پارتی بازی در سینما حضور دارند و همین عاملی منفی در عرصه بازیگری شده است.

وی در همین رابطه ادامه داد: در حال حاضر سالانه تعداد زیادی دانشجو در زمینه های مختلفی سینما و تئاتر فارغ التحصیل می شوند. من اعتقاد دارم باید به صورت عادلانه فضا در اختیار آنان نیز قرار گیرد تا بتوانند به راحتی وارد عرصه شده و حتی فیلم بسازند و در فیلم های هم بازی کنند.

رضا توکلی

توکلی با تاکید بر تاثیر زیاد کارگردان در رشد یک بازیگر خاطرنشان کرد: یکی از ویژگی های کارگردان این است که بتواند خوب بازیگر را ببیند، بتواند انرژی اش را درک کند، ارتباط صمیمانه با او برقرار کند و برای بازیگرش خساست به خرج ندهد و قیافه نگیرد. کارگردانان موفق عشقشان ویترین است که ویترین آنها بازیگران هستند.


مشاهده خبر از سایت منبع

اشتراک گذاری

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *