جزئیات وبلاگ

دفتر سینمایی

۷۰ درصد حق پخش تبلیغات تلویزیونی مسابقات ورزشی سهم صداوسیما – اخبار سینمای ایران و جهان

سینماپرس: طی رأی اعضای کمیسیون تلفیق مجلس ۷۰ درصد حق پخش تبلیغات تلویزیونی مسابقات ورزشیدر اختیار صدا و سیما و ۳۰ درصد در اختیار وزارت ورزش و جوانان قرار گرفت.

به گزارش سینماپرس، ابراهیم شکوری مدیرکل امور مجلس صداوسیما گفت: کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی با پیشنهاد دولت در لایحه بودجه سال آینده کل کشور  درباره نحوه تقسیم درآمدهای یادشده مخالفت و روش دیگری را تصویب کرد.

وی افزود: دولت در بند لام تبصره ٩ لایحه بودجه سال آینده کل کشور، بدون نظرخواهی از صداوسیما، پیشنهاد تقسیم «مساوی» درآمدهای ناشی از پخش تبلیغات تلویزیونی مسابقات ورزشی را ارائه کرده بود.

شکوری تاکید کرد: این در حالیست که طبق بند (پ) ماده ٩٢ قانون برنامه ششم توسعه، دولت مکلف بود تمهیدات قانونی این موضوع را با «تفاهم» دو جانبه رسانه ملی و وزارت ورزش و جوانان فراهم کند.

مدیرکل امور مجلس صداوسیما درباره مصوبه نهایی کمیسیون تلفیق در این زمینه گفت: عصر امروز اعضای کمیسیون تلفیق مجلس، به تقسیم این درآمدها به میزان ۷۰ درصد در اختیار صداوسیما و ۳۰ درصد در اختیار وزارت ورزش و جوانان، رای دادند تا این درآمد از طریق وزارت ورزش و جوانان برای تقویت ورزش کشور و کمک به فدراسیون های مربوطه اختصاص داده شود.

مشاهده خبر از سایت منبع

0
اشتراک گذاری

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 2 =