X

جزئیات وبلاگ

دفتر سینمایی

«فرزند صبح» بار دیگر به جشنواره فیلم فجر می‌رود – اخبار سینمای ایران و جهان


سینماپرس: فیلم سینمایی «فرزند صبح» علی رغم ناکامی در جشنواره بیست و نهم فیلم فجر، پس از اعمال تغییرات در تدوین، این بار به جشنواره سی و هفتم ارائه می شود.

به گزارش سینماپرس، بهروز افخمی کارگردان سینما با حضور در یک برنامه تلویزیونی از آماده‌سازی مجدد «فرزند صبح» برای نمایش در جشنواره فیلم فجر خبر داد.

وی گفت: «فرزند صبح» با هزینه شخصی خودم بازسازی می‌شود و مسائل فنی‌اش را انجام می‌دهم‌؛ اما قرار نیست که این فیلم در بخش مسابقه جشنواره فجر شرکت کند.

افخمی تأکید کرد: هیچ صحنه تازه‌ای برای «فرزند صبح» فیلمبرداری نمی‌شود. مسئولیت پخش، شیوه تبلیغات و… در اختیار خودم است.

«فرزند صبح» نام فیلمی سینمایی به کارگردانی و نویسندگی بهروز افخمی محصول ایران است که به زندگی امام خمینی (ره) در دوران کودکی و تا هفت‌سالگی می‌پردازد و بخشی از آن نیز دستگیری ایشان در پانزده خرداد را روایت می‌کند.

این فیلم در بخش مسابقه جشنواره فیلم فجر در سال ۱۳۸۹ حضور داشت اما به دلیل اشکالات متعدد در قاب‌بندی، تدوین و … جنجالی شد. همان زمان افخمی در نامه‌ای خطاب دبیر وقت جشنواره، دخالت خود در جریان ساخت یا نظارت بر این فیلم را تکذیب کرد و «فرزند صبح» را فیلم خودش ندانست.

در این فیلم عبدالرضا اکبری نقش امام خمینی در میانسالی، محمدرضا شریفی‌نیا نقش سید احمد خمینی و هدیه تهرانی نقش دایه امام خمینی را ایفا می‌کنند و بازیگران دیگری همچون محمدعلی کشاورز، آتیلا پسیانی، الیکا عبدالرزاقی و فرهاد قائمیان نقش‌های دیگر را بازی کرده‌اند.


مشاهده خبر از سایت منبع

اشتراک گذاری

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *