X

جزئیات وبلاگ

دفتر سینمایی

فیلم/ نخستین تیزر مستند جنگی «یمن: نبرد بی فرجام» – اخبار سینمای ایران و جهان


سینماپرس: نخستین تیزر مستند «یمن: نبرد بی‌فرجام» به کارگردانی مهدی خرم دل رونمایی شد.

به گزارش سینماپرس، نخستین تیزر فیلم مستند «یمن: نبرد بی‌فرجام» به تهیه کنندگی و کارگردانی مهدی خرم دل رونمایی شد.

«یمن: نبرد بی فرجام» دومین فیلم مستند مهدی خرم دل پس از مستند «گزارش یک تجمع»، یک اثر جنگی است که به ارزیابی نظام جنگ یمن می‌پردازد و استراتژی ها و تاکتیک های نظامی که طرفین جنگ پنهان کرده بودند را با ضرب‌آهنگ تند به تصویر کشیده است.

در این مستند ۴۸ دقیقه‌ای که تماشاگر را به قلب میدان نبرد می‌برد، ۴۵۰ قطعه فیلم مورد استفاده قرار گرفته است و قریب به ۱۵۰ انفجار بزرگ که طرفین جنگ رقم زده‌اند را به تصویر کشیده که برخی از این لحظات برای نخستین بار منتشر می‌شود.

در خلاصه داستان این مستند آمده است: «در ۲ سوی میدان نبرد، هرآنچه دارند شلیک می‌کنند تا روز خونین با پیروزی شان به پایان برسد اما این روز را پایانی نیست. قدم به قدم در ۲ سوی میدان نبرد می‌دویم، صفیر گلوله‌ها از کنار گوش‌مان عبور می‌کند، خود را معرض انفجارها می‌یابیم و یک جنگ فرسایشی را حس می‌کنیم. اکنون وقتی برای پلک زدن نیست.»

دیگر عوامل این مستند عبارتند از نویسنده: مهدی خرم دل، پژوهش: محسن مفیدی و علی نافذعارفی، تدوین گر: مرتضی الیاسی، گوینده: ناصر طهماسب، دستیار کارگردان: علی نافذ عارفی، مدیر تولید: مرتضی الیاسی، مشاور فنی: رضا احمدنژاد.

مستند «یمن: نبرد بی‌فرجام» برای نخستین بار دوشنبه ۱۹ آذر ۹۷ در سالن شماره ۵ پردیس سینمایی چارسو به نمایش درمی‌آید.


مشاهده خبر از سایت منبع

اشتراک گذاری

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *