X

جزئیات وبلاگ

دفتر سینمایی

اصرار مهنار افشار به تبلیغ آمپول کشنده! – اخبار سینمای ایران و جهان


کیهان: درحالی که کارشناس‌ها و نهادهای مربوطه نسبت به تجویز یک آمپول توسط مهناز افشار اعتراض کرده بودند، این بازیگر همچنان بر تبلیغ خود اصرار دارد!

چند روز قبل، مهناز افشار بازیگر سینما با اتکا به توصیه یک خواننده لس‌آنجلسی(!) آمپولی را به مصرف‌کنندگان مواد مخدر معرفی کرد تا با تزریق آن، خطر اوردوز کاهش یابد! این درحالی است که هم کارشناسان پزشکی و هم وزارت بهداشت، اعلام کردند که آمپول معرفی شده توسط این بازیگر در صورت تزریق بدون تجویز و نظارت پزشک، احتمال خطر مرگ را در پی دارد.

اما مهناز افشار، بدون توجه به نظرات کارشناسانه، باز هم آمپول کشنده را به مردم معرفی کرد و نوشت: «بابت دغدغه‌ای که داشتم، پیشنهاد بنیادی که سال‌ها در زمینه اعتیاد فعالیت می‌کند را پذیرفتم، موضوعات مربوط به آن دارو منابع موثقی از جمله سازمان جهانی بهداشت را دارد، یعنی هر چه که در آن ویدئو گفته شد را تایید می‌کند. من نه مصرف‌کننده، نه واردکننده و نه فروشنده هستم. حالا اگر این وسط وزارت بهداشت، سازمان جهانی بهداشت را قبول ندارد، موضوعی است که من نمی‌توانم در آن ورود کنم،…»

جای سؤال است که چرا یک بازیگر صرفا به خاطر برخورداری از شهرت، چنین اجازه‌ای یافته تا امور یک بنیاد غیرمعتبر در خارج از کشور را در داخل پیش ببرد؟


مشاهده خبر از سایت منبع

اشتراک گذاری

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *