X

جزئیات وبلاگ

دفتر سینمایی

چرا تحمل یک مستند را درباره بازرگان ندارید؟! – اخبار سینمای ایران و جهان


مشرق: مستند جنجالی «راه طی شده» علی‌ملاقلی‌پور بحث‌برانگیزترین مستند سال ۱۳۹۷ است و همچنان در فضای مجازی با واکنش‌های متعددی مواجه می‌شود. در رابطه‌ با واکنش‌های غیر مستندی که در برخی رسانه‌های و فضای مجازی منتشر می‌شود، اکبر نبوی کارشناس سینما واکنش نشان داد و در کانال تلگرامی خود پستی منتشر کرد.

اکبر نبوی کارشناس سینما واکنش نشان داد و در کانال تلگرامی خود نوشت:

علی ملاقلی‌پور یک فیلم مستند ساخته به نام «راه طی شده»  در باره زندگی، اندیشه ها و تاثیرات سیاسی و فکری مرحوم مهندس مهدی بازرگان. من این مستند را دیده ام. فعلا نمی خواهم در باره ی قوت ها، ضعف ها، رویکردها و بینش های آن سخن بگویم. اما در عجبم از کسانی که ادعاهای گوشخراش شان در باره ی آزادی و تحمل آراء و اندیشه های دیگران (حتی اگر غلط باشد و …) سال هاست برای فضای اجتماعی کشور آلودگی صوتی و تبلیغاتی ایجاد کرده است اما یک فیلم مستند را که حرف و نگاه و واکاوی تازه و جدیدی در باره ی مرحوم بازرگان دارد، تحمل نمی‌کنند.

آقایان و خانم های بسیار محترم! چه خبر شده؟ چه خبرتان شده؟ چرا اینقدر برآشفته و نگران شده اید؟ نکند بیم آن دارید که جوان  و جوانان دیگری، از سر کنجکاوی و تحقیق، افکار و اندیشه های شما را هم در مستندهایی دیگر، به نقد و تحلیل بنشینند و چهره ی بی نقاب تان بر مردم و بویژه جوانانی که می کوشید مواضع و شخصیت واقعی تان را از آنها پنهان نگه دارید، آشکار شود؟ 


مشاهده خبر از سایت منبع

اشتراک گذاری

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *