X

جزئیات وبلاگ

دفتر سینمایی

مستندی که همه “بابایی”ها آن را باید ببینند – اخبار سینمای ایران و جهان

سینماپرس: مستند “بابایی” زندگی شهید مدافع حرم علیرضا بابایی و رابطه عاشقانه فرزندانش با این پدر مجاهد را به تصویر می کشد.

به گزارش سینماپرس، در مستند “بابایی” روایتی متفاوت از زندگی شهید مدافع حرم علیرضا بابایی به تصویر کشیده شده است.

مستند « بابایی» به کارگردانی مظفر حسین خانی هزاوه با گذری به بخشی از زندگی شهید بزرگوار مدافع حرم علیرضا بابایی است. این مستند ۸۰ دقیقه‌ای کاری از مظفر حسینخانی هزاوه‌ای  است که جزو بی‌نظیرترین مستندات ساخته شده درباره شهدا به ویژه شهدای مدافع حرم است چرا که در زمان حیات شهید بابایی ساخته شده است. علیرضا بابایی دانشجوی کارشناسی ارشد و کارمند دانشگاه اراک تصمیم می گیرد برای دفاع از حریم اهل بیت(ع) و مبارزه با داعش به سوریه برود، علیرضا دو فرزند دارد که رابطه ی عاشقانه با پدر دارند، آن ها با وجود عشق فراوان به پدر موافق سفر هستند و… ویژگی بارز اثر به جز مضمون آن این است که مستندساز قبل از عزیمت شهید بزرگوار به منطقه با ایشان و خانواده همراه بوده و لحظات نابی را از جاری زندگی آن ها ثبت نموده است.

شهید مدافع حرم«علیرضا بابایی» متولد ۱۳۵۱ و کارمند دانشگاه اراک و فرمانده اسبق گردان عاشورا حوزه مقاومت بسیج شهید مدنی و مسئول امور خوابگاه‌های دانشگاه اراک بود که به عنوان نیروی داوطلب بسیج به قصد دفاع از حرم اهل بیت(ع) عازم عراق شد و در تاریخ ۲۵ اردیبهشت در فلوجه عراق در تله انفجاری تروریست‌های تکفیری گرفتار و به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

مشاهده خبر از سایت منبع

اشتراک گذاری

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *