X

جزئیات وبلاگ

دفتر سینمایی

به شمال کشور خواهیم رفت و شهری می رویم که از نظر شیوع کرونا وضعیت بهتری داشته باشد – اخبار سینمای ایران و جهان

سینماپرس: تهیه کننده سریال «ناجورها» گفت: تصویربرداری این سریال را از شمال کشور و شهری که شیوع کرونا در آنجا کمتر باشد آغاز خواهیم کرد.

به گزارش سینماپرس، «ایرج محمدی» تهیه کننده سریال «ناجورها»  در گفت و گو با فارس، گفت: این روزها مشغول نگارش متن ها و انتخاب بازیگران این سریال هستیم و هیچ کدام از بازیگرها هنوز قطعی نشده و قرارداد نبسته اند.

وی ادامه داد: امیدوارم امسال بتوانیم تولید را شروع کنیم و همه چیز به شرایط کرونایی بستگی دارد. چند قسمت ابتدایی سریال در خارج از تهران ضبط می شود و می توانیم در شرایط بهتری کار کنیم.

تهیه کننده سریال مانکن با اشاره به لوکیشن های سریال جدید خود، گفت: به احتمال فراوان به شمال کشور خواهیم رفت و شهری می رویم که از نظر شیوع کرونا وضعیت بهتری داشته باشد.

وی ادامه داد: به تازگی آقای اسعدیان به دلیل حضور همزمان در دو پروژه از سریال ما انصراف داد و به پروژه دیگری مشغول شد.

وی درباره اینکه کارگردان جدید باید مرحله پیش تولید زیادی را با گروه و عوامل بگذراند، نیز گفت: طبیعتا وقفه در زمان تولید ناجورها به دلیل طولانی بودن زمان پیش تولید و مشغول بودن همزمان آقای اسعدیان در سریال ما و کار دیگرشان بود. به همین دلیل آقای اسعدیان انصراف داده و آقای مسعود اطیابی را جایگزین آقای اسعدیان کردیم.

بابک کایدان نویسندگی این سریال را برای شبکه نمایش خانگی به عهده دارد

مشاهده خبر از سایت منبع

اشتراک گذاری

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *