X

جزئیات وبلاگ

دفتر سینمایی

دور جدید سلسله نشست‌های ماهانه هنرمندان موسیقی برگزار می‌شود – اخبار سینمای ایران و جهان

سینماپرس: دور جدید سلسله نشست‌های ماهانه هنرمندان موسیقی با معرفی تازه‌های کتاب و آلبوم روز شنبه ۶ خردادماه در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.

به گزارش سینماپرس، نخستین جلسه نشست ماهانه موسیقی در سال جاری، ساعت ۱۸ روز شنبه ۶ خردادماه با چندین اجرای متنوع موسیقی دستگاهی ایران، فلامنکو، تلفیقی و… با حضور اهالی و علاقه‌مندان به هنر موسیقی در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.

از جمله اهداف برگزاری نشست‌های ماهانه موسیقی می‌توان به ایجاد امکان اجرای صحنه‌ای برای جوانان، اجرای موسیقی تجربی، معرفی گروه‌های موسیقی و جوانان با استعداد در زمینه نوازندگی و آواز به صورت تک نوازی و گروه نوازی در ژانرهای مختلف اشاره کرد.

این نشست‌ها از سال ۱۳۹۱ با معرفی تازه‌های کتاب و جدیدترین آلبوم‌های موسیقی، معرفی رویدادهای پر اهمیت در حوزه موسیقی و… و. به صورت ماهانه و مستمر در فرهنگسرای ارسباران اجرا و دور جدید برگزاری آن از ششم خردادماه سال جاری آغاز می‌شود.

عموم علاقه‌مندان به ویژه دوستداران موسیقی برای حضور در این برنامه هنری می‌توانند به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی، بالاتر از پل سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه کنند

مشاهده خبر از سایت منبع

اشتراک گذاری

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *