X

جزئیات وبلاگ

دفتر سینمایی

تسلیت سخنگوی هیات رئیسه مجلس درپی درگذشت نادرطالب زاده – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر در پیام تسلیت پیام تسلیت سید نظام الدین موسوی عضو و سخنگوی هیات رییسه مجلس به مناسبت درگذشت حاج نادر طالب زاده آمده است: «ضایعه تاسف بار درگذشت حاج نادر طالب زاده نویسنده، نظریه پرداز حوزه فرهنگ و هنر، کارگردان و پژوهشگر شجاع و متعهد، موجب اندوه و تألم فراوان گردید.

او که از طلایه داران مبارزه با صهیونیسم بین الملل بود سرانجام با پروازش در روز قدس نشان داد که از این تلاش شجاعانه و به حق در راه آزادی قدس شریف، کوتاه نیامده است.

مرحوم طالب زاده ازجمله هنرمندان تراز انقلاب اسلامی بود که در جایگاه یک نظریه پرداز ثبات را به فرهنگ و هنر مکتبی و انقلابی ارزانی می کرد، فیلم می ساخت؛ می نوشت، عکاسی می کرد و در هر جایگاهی که گمان داشت حضورش مورد نیاز است بی هیچ ادعایی وارد میدان می شد و به خط می زد.

اکنون اگرچه حاج نادر طالب زاده در میان ما نیست اما نسل شاگردانی را که تربیت کرده است حسرت ترک برداشتن فرهنگ والای اسلامی و ایرانی را به دل دشمنان خواهند گذاشت.

اینجانب رحلت این اندیشمند و هنرمند انقلابی را به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی، خانواده محترم ایشان و عموم جامعه هنری و فرهنگی کشور تسلیت عرض می‌کنم و علو درجات را برای ایشان از درگاه خداوند متعال خواستارم.»

مشاهده خبر از سایت منبع

اشتراک گذاری

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *