دومین پروژه ناعکاسی در خانه هنرمندان/ ۲ نمایشگاه تجسمی تمدید شد

دومین مجموعه عکس از پروژه ناعکاسی با عکسهای نگین پزنده و غزل فلاحمهر با عنوان «مجسمههای گمنام»، ۱۲ تیر در گالری محیطی خانه هنرمندان افتتاح میشود.

دومین مجموعه عکس از پروژه ناعکاسی با عکسهای نگین پزنده و غزل فلاحمهر با عنوان «مجسمههای گمنام»، ۱۲ تیر در گالری محیطی خانه هنرمندان افتتاح میشود.

آئین افتتاح نمایشگاه آثار هنرجویان بیست و نهمین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ایران، عصر ۱۱ تیر با حضور محمد خراسانیزاده مدیرکل هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

ارکستر «نیایش» به سرپرستی علیرضا امینی تازهترین کنسرت خود را در قالب پروژه «جاودانههای موسیقی ایران» پیش روی مخاطبان قرار داد.

یکی از استادان پیشکسوت موسیقی مقامی شمال خراسان که در حوزه نوازندگی سازهای قوشمه، کمانچه و دیگر سازها تبحر داشت دار فانی را وداع گفت.

جدیدترین دیوارنگاره میدان ولیعصر (عج) به مناسبت فرا رسیدن عید سعید غدیر خم با شعار «بهترین عید، بهترین هدیه» رونمایی شد.

حمیدرضا نوربخش ـ مدیرعامل خانه موسیقی ـ در جریان برگزاری یک کنسرت گفت: «متاسفانه ما روزگاری را سپری میکنیم که گوش شنیداری مردم هر روز دارد خرابتر میشود. مردم با موسیقی درست فاصله میگیرند و دلایل بسیاری دارد. ما در رسانهها عمدتا موسیقی خوب نمیشنویم و کسی دغدغه این موضوع را ندارد. نمیدانم چرا بعضی از خواندهها در سالهای پس از انقلاب نتوانستد کار کنند و این یکی از افسوسهای من است.»

دومین شب از شانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران در منطقه دو با اجراهای صحنهای گروههایی از استانهای خوزستان، اصفهان و کهگیلویه و بویراحمد به میزبانی استان چهارمحال بختیاری در شهرکرد برگزار شد.

خان محمد آدینه پور از اساتید موسیقی مقامی شمال خراسان صبح امروز در بیمارستان خاتم الانبیای شیروان به علت کهولت سن درگذشت.

دومین روزاز برگزاری رویداد منطقه ۲ شانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران با اجرای گروههایی از خوزستان، اصفهان، کهگیلویه و بویراحمد و چهارمحال و بختیاری همراه شد.

نمایشگاه آثار بیست و نهمین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ایران، در نگارخانه رسول مهر افتتاح شد. این نمایشگاه تا روز شنبه (۱۷ تیر ماه) قابل بازدید خواهد بود.