X

جزئیات وبلاگ

دفتر سینمایی

آغاز رسمی همکاری “موسسه فرهنگی هنری کارنامه” با پایگاه اطلاع رسانی “دفتر سینمایی”

آغاز همکاری موسسه فرهنگی هنری کارنامه با بانک اطلاعاتی “دفتر سینمایی”

آموزشگاه فرهنگی هنری کارنامه - مجله دفتر سینمایی

بطور رسمی موسسه فرهنگی هنری کارنامه همکاری و فعالیت خود را با ثبت نام در وب سایت و پایگاه اطلاعاتی ” دفتر سینمایی ” آغاز کرد.

طبق توافق صورت گرفته، از این پس تمامی هنرجویان این موسسه آموزشی می توانند در مجله الکترونیک  دفتر سینمایی در هر دوره آموزشی ثبت نام و از امکانات مختلف این بانک اطلاعاتی استفاده کنند.

karnameh-profile - دفتر سینمایی

ما در نظر داریم از این طریق برای همه دانش آموختگان رشته های مختلف سینمایی فضایی بوجود آوریم تا سریعتر و بهتر بتوانند وارد بازار کار شوند و انتخاب ها از روش سنتی و قدیمی به شیوه بروزتری انجام شود.

امیدواریم که با این توافق راهی مناسب برای آینده جوانان وعلاقمندان توانمند ایجاد شده و از این طریق دفاتر تولیدی سراسر ایران و آموزشگاه های دیگر را نیز ترغیب کنیم تا ضمن همکاری با این بانک اطلاعاتی از تکنولوژی روز دنیا استفاده نمایند تا فضای بیشتر و راحت تر برای دوست داران هنر ایجاد شود.

 

راه اندازی این پایگاه اطلاعاتی در ایران فضای مناسبی برای تولید کنندگان و علاقمندان به هنر ایجاد می کند تا ارتباطی نزدیکتر و سریعتر با یکدیگر داشته باشند، فاصله ها از میان برداشته شده و از اتلاف زمان مفید در مراحل تولید جلوگیری می کند.

 

ما در ادامه مسیر خود تصمیم داریم تا حد امکان زمان انتخاب عوامل تولید از بازیگر، کارگردان و… را کوتاه تر کرده و این امکان را برای همه علاقمندان به هنر در جای جای ایران فراهم کنیم تا بی واسطه  جذب فضای کار حرفه ای شده و همکاری بین اهالی فرهنگ و هنر آسان تر فراهم شود.

در پایان از همکاری مدیریت موسسه فرهنگی هنری کارنامه کمال تشکر و قدردانی را داریم که در ابتدای این مسیر ما را همراهی می کنند، به این امید که با یاری این عزیزان به سرانجام مورد نظر برسیم.

مجله الکترونیک دفتر سینمایی

 

اشتراک گذاری

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *