X

جزئیات وبلاگ

دفتر سینمایی

حادثه درمراحل تولید سریال تایتان TITAN

مجله الکترونیک دفترسینمایی : برداشت از  سایت IMD

وارن اپلبی یکی از کارکنان جلوه های ویژه سریال پر طرفدار تایتان”TITAN”دیروز در طی یک حادثه در تورنتوی کانادا جان خود را از دست داد وی ۲۵ سال با شرکت وارنر بروس.

گزارشگر دفترسینمایی به نقل از DC Universe گزارش می دهد یکی از خلبانانتیتانپس از یک حادثه در طی تمرین در یک تأسیسات ویژه در تورنتو در روز پنج شنبه جان خود را از دست داد.

دفترسینمایی انتخاب بازیگر مرجع عوامل فیلم و سریال

دفتر سینمایی فیلم تایتان

در این حادثه یکی از قطعات خودروی مورد استفاده در تمرین ،بطور ناگهانی شکست که یک  هماهنگ کننده جلوه های ویژه بر اثر این حادثه کشته شد.

تولید این کار برای دو روز تعطیل خواهد شد.

یک سخنگوی دفتر  سینمایی وارنر برادرز گفت: ” در اثر تصادف ،یکی از همکاران محترم مان، وارن اپلبی، هماهنگ کننده جلوه های ویژه را پس از حادثه ای که در تأسیسات ویژه در طی آماده سازی و آزمایش برای  فیلم در آینده اتفاق افتاده، آسیب دیده و کشته شده است”.

وارن را همه کسانی که در طول ۲۵ سال زندگی شگفت انگیز در تلویزیون و فیلم های کاری با او کار کرده اند دوست دارند.

تولیدکنندگان سریال ،بازیگران و عوامل اجرایی ،گروههای خانوادگی تیتان، گروه تلویزیونی Warner Bros. و DC Universe  تاسف عمیق خود را نسبت باه این اتفاقدر این دشوارترین زمان ابراز نمودند.

سریال  “TITAN” محصول شرکت وارنر بروس داستان گروهی از ابرقهرمانان جوان به رهبری Nightwing برای مبارزه با شر و دیگر خطرات تشکیل شده است.

با این اتفاق باید ببینیم در ادامه راه تولید کنندگان برای ایمنی بیشتر چه راهکار هایی را در نظر خواهند گرفت.

 آیا این اتفاق درمسیر تولید سریال که در سایت HMDB از امتیاز بالایی هم از نظر کاربران بر خوردار میباشد وقفه ای ایجاد خواهد کرد یا خیر؟.

مجله الکترونیک دفتر سینمایی

تمام

اشتراک گذاری

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *