X

جزئیات وبلاگ

دفتر سینمایی

پنج تا پنج

پنج تا پنج  اولین فیلم تارا اوتادی در کسوت  کارگردان

به گزارش دفتر سینمایی :ادامه حضور بین المللی فیلم «پنج تا پنج» به کارگردانی تارا اوتادی
فیلم « پنج تا پنج » ساخته تارا اوتادی به فستیوال بین المللی فیلم سازان ایرانی در سانفرانسیسکو راه یافت.

مجله الکترونیک دفتر سینمایی-پنج تا پنج۰۱

خانم اوتادی می گوید :

می خواستم فیلم اولم را بسازم ،با ماهان حیدری دنبال طرحهای مختلف گشتیم چندین طرح بهم معرفی شد از همه بیشتر طرح خود ماهان رو دوست داشتم جایی در یکی از روزهای آینده.

اطرافیان می گفتند ساختش کار سختیه و به عنوان اولین کار سینمایی نباید انتخابش کرد، چون فیلم تک لوکیشن، دیالوگ محور و بدون حضور هیچ خانمی هست و ضمناً مخاطب خاص داره.

مجله الکترونیک دفتر سینمایی-پنج تا پنج۰۲

اما من با این موضوع ارتباط برقرار کرده بودم و ضمناً معتقد هستم که ذائقه بیننده ایرانی خیلی متفاوت از چند سال قبل شده ،پس شروع کردم.

اوتادی ادامه داد :

در ادامه راه رضا کیانیان عزیز به عنوان مشاور هنری پروژه به ما پیوست ،کار کردن با یک استاد هم لذت بخشه هم آموزنده ،ما با بقیه دوستان شدیم یک تیم بی نظیر و کار رو شروع کردیم.

دیگر عوامل فیلم علیرضا برازنده، رضا کیانیان ،ماهان حیدری و بقیه دوستان گروه سنگ تمام گذاشتند، حالا اتفاقی که رخ داده را شما باید قضاوت کنید. امیدوارم از دیدن این فیلم لذت ببرید و آخر فیلم فقط یک دقیقه فکر کنید “اگه من بودم چی می شد؟”.

به گزارش سایت کمپانی امریکن برایت لایت فیلم:

که پخش جهانی فیلم « پنج تا پنج » را بر عهده دارد این فیلم به کارگردانی تارا اوتادی در پنجمین حضور بین‌المللی خود به بخش مسابقه پنجمین دوره فستیوال بین المللی فیلم زنان استرالیا «ساگا» راه یافت.
« پنج تا پنج » پیش از این نیز در بخش داوری اصلیِ هشتمین دوره جشنواره فیلم «لیفت آف» انگلستان و «دادا صاحب» هند و پنجمین دوره زنان فیلمساز استرالیا «ساگا» به نمایش در آمده است.

مجله الکترونیک دفتر سینمایی-پنج تا پنج۰۳

دوازدهین دوره فستیوال فیلم سازان ایرانی سانفرانسیسکو ۲۴ و ۲۵ سپتامبر برابر با دوم و سوم مهر ماه ۱۳۹۸در سانفرانسیسکو امریکا برگزار خواهد شد .

تارا اوتادی برای حضور در این جشنواره و نمایش فیلم خود به زودی عازم امریکا خواهد شد.

مجله الکترونیک دفتر سینمایی-پنج تا پنج۰۴

رضا کیانیان، شمس لنگرودی، تورج نصر، محمدعلی دیباج و علی‌اصغر شهبازی در فیلم « پنج تا پنج » ایفای نقش کرده اند و کمپانی American Brightlight Film Productions پخش جهانی این فیلم را بر عهده دارد.

آرزوی بهترین ها برای این کارگردان جوان ایرانی داریم .

مجله الکترونیک دفتر سینمایی

تمام.

اشتراک گذاری

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *