X

جزئیات وبلاگ

دفتر سینمایی

موسیقی ایرانی مانند آبِ روان گذرگاه ها را پشت سر می گذارد


میدیا فرج‌نژاد در راستای صحبت درباره مخاطب‌شناسی موسیقی باکلام و بی‌کلام و آسیب‌شناسی پرمخاطب بودن موسیقی باکلام نسبت به موسیقی بی‌کلام، این نکته را بیان می‌کند که دانش موسیقی صرفا دانستن نکات تخصصی نیست بلکه آهنگساز باید موسیقی اقوام، شعر، ادبیات، تلفیق شعر و موسیقی، زبان‌شناسی و جامعه‌شناسی بداند.

مشاهده خبر از سایت منبع

اشتراک گذاری

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *