X

جزئیات وبلاگ

دفتر سینمایی

ویژه‌نامه «جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ایران» منتشر شد – اخبار سینمای ایران و جهان

سینماپرس: ویژه‌نامه سی‌امین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ایران که دربرگیرنده اخبار، اطلاعات و گزارش آماری مربوط به برگزاری این رویداد هنری است، منتشر شد.

به گزارش سینماپرس، ویژه‌نامه سی‌امین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ایران، دربرگیرنده پیام‌های محمود سالاری، معاون امور هنری وزارت فرهنگ، محمد خراسانی‌زاده، مدیرکل هنرهای تجسمی و مینا صدری، دبیر جشنواره سی‌ام خطاب به این رویداد هنری است.

در این ویژه‌نامه همچنین گفت‌وگوهایی با اعضای شورای سیاستگذاری سی‌امین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ایران، دبیران و داوران این رویداد هنری صورت پذیرفته است.

معرفی نفرات برگزیده رشته‌های ده‌گانه جشنواره سی‌ام به همراه تصویر آثار برگزیدگان هر بخش و گزارش‌های میدانی از برگزاری کارگاه‌های هنری در دانشگاه کردستان، از دیگر مواردی است که در این ویژه‌نامه به چشم می‌خورد.

علاقه‌مندان جهت دریافت فایل ویژه‌نامه سی‌امین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ایران می‌توانند به سایت جشنواره به نشانی https://yafestival.ir مراجعه کنند.

همچنین این ویژه‌نامه به همراه لوح سپاس و گواهی شرکت در جشنواره، از طریق پست برای استادان و شرکت‌کنندگان حاضر در جشنواره سی‌ام ارسال شده است.

سی‌امین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ایران، به همت اداره کل هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مؤسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان و ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سایر استان‌ها، شهریور ماه امسال در سنندج برگزار شد.

مشاهده خبر از سایت منبع

اشتراک گذاری

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *