X

جزئیات وبلاگ

دفتر سینمایی

در «سید خندان» به دنبال خنداندن به هر قیمتی نیستیم – اخبار سینمای ایران و جهان

سینماپرس: تهیه‌کننده برنامه «سید خندان» گفت: ما در «سید خندان» به دنبال خنداندن به هر قیمتی نیستیم و سعی کرده‌ایم از قالب‌های جدید و بعضاً کمتر توجه شده برای خنداندن مخاطب استفاده کنیم. سعی کردیم اگر مطلب طنزی برای بیان در برنامه آماده کردیم، آن مطلب حائز ارزش و معنا باشد و باری به هر جهت نباشد.

به گزارش سینماپرس، فصل اول برنامه طنز «سید خندان» در ۵۰ قسمت همزمان با نوروز سال جاری هرشب ساعت ۲۳ از قاب شبکه دو سیما پخش شد. هنرمندانی در حوزه‌های شعر، استندآپ کمدی، نمایش، دوبله، ترانه و سرود و… در این برنامه حضور داشتند و در هر قسمت گفت‌وگویی درباره موضوع برنامه با چهره‌هایی که در حوزه مورد نظر تجربه داشتند، صورت پذیرفت.

همچنین در هر قسمت از برنامه تماشاگرانی در استودیو حضور داشتند و به صورت تعاملی در سرگرمی‌های ویژه همچون مسابقات و… شرکت می‌کردند. حالا قرار است تولید فصل دوم برنامه «سیدخندان» در ۸۰ قسمت به تهیه‌کنندگی محمدحسین بزرگی‌راد و سردبیری و اجرای محمدرضا شهبازی به زودی از شبکه دو آغاز شود.

یک برنامه مفرح برای دورهمی‌های خانوادگی

محمدحسین بزرگی‌راد، تهیه‌کننده برنامه طنز شبانگاهی «سید خندان» معتقد است طراحی یک برنامه شاد و مفرح برای دورهمی‌های خانوادگی از اهداف سازندگان «سید خندان» بوده و در همین راستا واکنش‌های مثبتی از سوی مخاطبان دریافت کرده است. او در همین خصوص بیان کرد: از آنجایی که بنایمان طراحی یک برنامه شاد و مفرح برای دورهمی‌های خانوادگی بود، خانواده‌های عزیز واکنش‌های مثبت و خوبی داشتند. البته در فصل اول کاستی‌های فراوانی وجود داشت، که ان‌شاء‌الله در فصل جدید این موارد رفع خواهد شد و بیش از گذشته خنده را بر لبان اعضای خانواده بزرگ ایران خواهیم آورد.

در «سید خندان» به دنبال خنداندن به هر قیمتی نیستیم

به دنبال خنداندن به هر قیمتی نیستیم

بزرگی‌راد ادامه داد: ما در «سید خندان» به دنبال خنداندن به هر قیمتی نیستیم و سعی کرده‌ایم از قالب‌های جدید و بعضاً کمتر توجه شده برای خنداندن مخاطب استفاده کنیم. سعی کردیم اگر مطلب طنزی برای بیان در برنامه آماده کردیم، آن مطلب حائز ارزش و معنا باشد و باری به هر جهت نباشد. در شعر، استندآپ، خاطره‌گویی، نمایش و همه بخش‌های برنامه توجه به مبانی و آنچه ما آن را معنا تعریف می‌کنیم وجود داشته باشد.

رکن اصلی «سید خندان» وجود تماشاگران است

تهیه‌کننده «سید خندان» درباره حضور تماشاگران در برنامه و ظرفیت استفاده از آنان در روند برنامه‌سازی توضیح داد: رکن اصلی برنامه «سید خندان» وجود تماشاگران به عنوان مهمانان و مخاطبان اصلی است. ما در فصل دوم بیشتر از گذشته به این اصل پایبند خواهیم بود و در طراحی‌هایمان سعی کردیم از خانواده‌ها صرفاً به عنوان تماشاچی استفاده نکنیم؛ بلکه آنان بازیگران اصلی و به اصطلاح مهمانان برنامه تلقی می‌شوند. لذا در بخش خاطره‌گویی و بخش‌های دیگر فصل جدید به طراحی‌های جدیدی در رسیدن به اهداف مذکور فکر کرده‌ایم.

در «سید خندان» به دنبال خنداندن به هر قیمتی نیستیم

خاطره‌گویی و نمایش دو بخش اصلی فصل جدید است

او همچنین در خصوص ویژگی‌های فصل جدید «سید خندان» نیز گفت: خاطره‌گویی و نمایش دو بخش اصلی فصل جدید است، که مورد توجه مخاطبین در فصل قبل قرار گرفته بودند. شکل اجرای مسابقه در این فصل تغییر کرده و از ظرفیت‌های دیگری برای این بخش استفاده خواهیم کرد. بخشی تحت عنوان بک استیج خواهیم داشت، که فراتر از بک استیج‌های مرسوم در این مدل برنامه‌ها خواهد بود و از ظرفیت خانواده‌ها بیشتر از گذشته استفاده خواهد شد. ما بخشی به نام تلنت و استعدادیابی در حوزه‌های مذکور خواهیم داشت، که ممکن است در نیمه فصل جدید وارد بحث‌های عملیاتی آن شویم.

مشاهده خبر از سایت منبع

اشتراک گذاری

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *