X

جزئیات وبلاگ

دفتر سینمایی

باید پرونده قتل «داریوش مهرجویی» و همسرش با دقت و سرعت پیگیری شود تا به هیچ وجه امنیت روانی مردم خدشه ‌دار نشود – اخبار سینمای ایران و جهان

سینماپرس: حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای ضمن دستور مؤکد بر پیگیری هر چه سریع‌تر پرونده قتل داریوش مهرجویی و همسرش وحیده محمدی فر، به خدشه‌دار نشدن امنیت روانی مردم در این پرونده تاکید کرد.

به گزارش سینماپرس، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای رئیس عدلیه در نشست شورای عالی قوه قضاییه به موضوع قتل داریوش مهرجویی و همسر این کارگردان وحیده محمدی‌فر اشاره و اظهار کرد: از دقایق اولیه اطلاع و انتشار خبر قتل این هنرمندان، مسئولان قضایی به موضوع ورود کردند و پیگیری‌های لازم برای رسیدن به دلیل این فاجعه و پیگرد و بازداشت قاتل یا قاتلین هستند.

رئیس دستگاه قضا ادامه داد: شخصاً پیگیری و تاکید کردم که با بهره‌گیری از تمامی امکانات، هر چه سریع‌تر قاتل یا قاتلین شناسایی شوند و پرونده آن‌ها با سرعت و دقت رسیدگی و منتهی به صدور حکم شود.

وی تصریح کرد: باید این پرونده با دقت و سرعت پیگیری شود تا به هیچ وجه امنیت روانی مردم خدشه ‌دار نشود.

حجت الاسلام و المسلمین اژه‌ای ضمن تاکید بر امنیت روانی مردم عنوان کرد: سرعت و دقت در رسیدگی به موضوعاتی چون قتل داریوش مهرجویی و همسر این هنرمند موجب تزریق احساس امنیت هر چه بیشتر در اذعان مردم و شهروندان می‌شود. در نقطه مقابل اگر در بررسی‌ها و رسیدگی‌ها به این مقولات و موضوعات متناظر، تعلل صورت گیرد، ضمن از بین رفتن امنیت و اعتماد مردم باید منتظر سوء استفاده افراد منافق و سودجو از این موضوعات بود تا با تحریک و انتشار مطالب کذب، القای ترس و ناامنی را در میان هم‌میهنان رواج دهند.

مشاهده خبر از سایت منبع

اشتراک گذاری

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *