X

جزئیات وبلاگ

دفتر سینمایی

نمایشگاه آثار هنری «طوفان الاقصی» برگزار می‌شود – اخبار سینمای ایران و جهان

سینماپرس: نمایشگاه آثار هنری «طوفان الاقصی» در مرکز فرهنگی کاظمی آشتیانی واقع در دانشگاه تهران با حضور شماری از جهادگران افتتاح شد.

به گزارش سینماپرس، در پی آغاز عملیات طوفان‌الاقصی در ۷ اکتبر ۲۰۲۳ از سوی شبه‌نظامیان حماس از نوار غزه به مناطق مرزی اسراییل عملیات گسترده‌ای علیه نظامیان صهیونیستی شکل گرفت که بدین‌ترتیب مؤلفه امنیت در داخل اراضی اشغالی حذف و ابهت ارتش رژیم صهیونیستی که مدعی بود در میان پنج قدرت نظامی اول جهان است، فرو پاشید.

در همین راستا معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی تهران، بر آن شد برای حمایت از ملت مظلوم فلسطین و ۶۰ سال مقاومت در برابر ظلم نظام سلطه، نمایشگاهی را با موضوع غزه، مقاومت و طوفان‌الاقصی از آثار هنری هنرمندان داخلی و خارجی حوزه هنری برای دانشجویان و علاقه‌مندان این حوزه برپا کند.

در این نمایشگاه آثار هنری حدود ۳۰ تابلوی نقاشی و گرافیک از هنرمندان داخلی و خارجی حوزه هنری برای دانشجویان و بازدیدکنندگان عموم به‌مدت ۱۰ روز به معرض نمایش گذاشته می‌شود.

دانشجویان می‌توانند از امروز ۲۵ مهر تا ۵ آبان‌ ۱۴۰۲ همه روزه از ساعت ۹ تا ۱۸ برای بازدید از این آثار هنری به دانشگاه تهران ضلع جنوبی دانشکده‌های فنی، مرکز فرهنگی دکتر سعید کاظمی آشتیانی، نگارخانه دانشجوی شهید مصطفی کریمی مراجعه کنند.

مشاهده خبر از سایت منبع

اشتراک گذاری

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *