X

جزئیات وبلاگ

دفتر سینمایی

در حال حاضر «جشنواره فیلم فجر» اخبار خاصی ندارد که بخواهند «تیم روابط عمومی» تشکیل دهند! – اخبار سینمای ایران و جهان

سینماپرس: محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن اشاره به رکوردزنی در انتخاب دبیر چهل و دومین جشنواره فیلم فجر به‌عدم نیاز اطلاع‌رسانی درباره این جشنواره در کمتر از چهار ماه به آغاز جشنواره اشاره کرد.

به گزارش سینماپرس، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی صبح امروز چهارشنبه ۲۶ مهرماه در حاشیه جلسه هیئت دولت در پاسخ به این پرسش که چرا در کمتر از چهار ماه باقیمانده به چهل و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر هنوز تیم روابط عمومی و اطلاع‌رسانی این جشنواره آغاز به کار نکرده و مدیر روابط عمومی آن مشخص نشده است، گفت: ما در انتخاب به موقع دبیر جشنواره بین‌المللی فیلم فجر رکورد زده‌ایم. در هیچ سالی دبیر جشنواره فجر به این سرعت مشخص نشده و کار خود را آغاز نکرده است.

وی ادامه داد: بیانیه‌های مکتوب جشنواره توسط تیم همراه چهل و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در حال انجام است، اما در حال حاضر جشنواره فیلم فجر اخبار خاصی ندارد که بخواهند تیم خبری و رسانه‌ای تشکیل دهند.

اسماعیلی ضمن عدم اعلام زمانی مشخص برای معرفی تیم روابط عمومی جشنوراه فیلم فجر افزود: کارهای عملیاتی جشنواره در حال انجام است و هر زمان که وارد فضای اجرایی شود، قطعا تیم روابط عمومی چهل و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر هم کار خود را آغاز کرده و مدیر روابط عمومی این جشنواره معرفی خواهد شد.

وزیر فرهنگ در ادامه این گفت‌گو و در پاسخ به این پرسش که به چه دلیل جشنواره چهل و یکم فیلم فجر و سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودک و نوجوان در بخش بین‌الملل ضعیف عمل کرده و مهمان و فیلمساز سرشناسی نداشته است، اظهار کرد: در جشنواره سی و پنجم کودک و نوجوان ۳۹ کشور حضور داشتند و در فیلم کوتاه ۱۳۱ کشور حضور دارند. در بین این حجم از آثار هم سینماگر معروف و هم غیرمعروف وجود دارد. حضور این تعداد از کشورها یک دستاوردهای برای جشنواره‌هاست.

مشاهده خبر از سایت منبع

اشتراک گذاری

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *