X

جزئیات وبلاگ

دفتر سینمایی

ابعاد رویدادها و وقایع غزه قدر گسترده است که قصه‌ها و سوژه‌های فراوانی می‌توان از آن روایت کرد – اخبار سینمای ایران و جهان

یک هنرمند لزوم رصد وقایع غزه برای ساخت آثاری که بتواند حقیقت رفته بر مردم فلسطین را بیان کند، مهم دانست.

به گزارش سینماپرس، ابوالفضل همراه هنرمند سینما، تئاتر و تلویزیون در گفت‌وگو با میزان درباره حمایت از مردم غزه گفت: من هم همانند سایر هنرمندان همبستگی خودم را با مردم مظلوم فلسطین و غزه اعلام می‌کنم. اتفاقات دل‌خراشی که در غزه روی داده، دل همه مردم دنیا خصوصاً هنرمندان را به درد آورده است، بدین ترتیب شاهد اعلام برائت‌های هنرمندان از جنایت‌های صهیونیست‌ها در سطحی گسترده هستیم.

وی ادامه داد: سریال‌ها و فیلم‌های سینمایی متعددی در خصوص صهیونیست‌ها و مردم فلسطین ساخته شده است، اما ابعاد رویدادها و وقایع آن قدر گسترده است که قصه‌ها و سوژه‌های فراوانی می‌توان از آن روایت کرد و نیاز است تا این سوژه‌ها شناسایی و برای آن‌ها فیلم‌نامه نوشته شود تا به ساخت مستند و یا فیلم‌های ارزشمند بیانجامد.

همراه وظیفه هنرمندان در این باره را مورد بررسی قرار داد و تاکید کرد: همه هنرمندان و کسانی که دلشان برای غزه می‌تپد، می‌توانند وارد عرصه شده و با همراهی هم، وقایع و اتفاقات را به‌خوبی رصد کنند تا بتواند با خلق آثار هنری، آنچه رخ داده و وقایع شکل‌گرفته را به‌صورت مستند مطرح کنند. این رسالت هنرمندان است که حقایق را با زبان هنر به مخاطبان ارائه کرده و این ابزار را عاملی برای ایجاد فضایی به دور از هرگونه ظلم و ستم قرار دهند. نگاهی به تاریخ هنر نشان می‌دهد این مهم یک وسیله و راهبردی نتیجه‌بخش بر افکار عمومی در جوامع است.

وی در مورد آخرین کاری که در دست تولید دارد، گفت: در یک فیلم سینمایی با عنوان «نقطه صفر زمین» به کارگردانی امیرعباس ربیعی در حال فعالیت هستم که امیدوارم مورد توجه مخاطبان قرار گیرد.

مشاهده خبر از سایت منبع

اشتراک گذاری

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *