X

جزئیات وبلاگ

دفتر سینمایی

بازیگرانی که قانون را رعایت نکنند امکان فعالیت ندارند – اخبار سینمای ایران و جهان

سینماپرس: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن تأکید بر حمایت از تولیدات رسانه‌ها با عنوان غزه از نام‌گذاری دو روز در مهرماه با عنوان حماسه جوانان فلسطین و نسل‌کشی کودکان و زنان فلسطینی خبر داد.

به گزارش سینماپرس، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه جلسه هیئت دولت ضمن تاکید بر حمایت ویژه از تولیدات رسانه‌ای در مورد غزه گفت: در شورای فرهنگ عمومی دو روز یعنی پانزدهم مهرماه با عنوان حماسه جوانان فلسطین و ۲۵ مهرماه با عنوان نسل‌کشی کودکان و زنان فلسطینی در نظر گرفته‌ شده است.

وی ادامه داد: نام‌گذاری روز ۲۵ مهر به‌عنوان روز نسل‌کشی زنان و کودکان فلسطینی به‌منظور رویدادسازی و ماندگاری در تاریخ انجام‌ شده و به‌منظور پشت سر گذاشتن فرایند تصویب به شورای انقلاب فرهنگی ارسال‌ شده است.

اسماعیلی اشاره‌ای به جشنواره فیلم کوتاه تهران داشت و افزود: در جشنواره فیلم کوتاه تهران بخشی با عنوان زیتون زرین که به جبهه مقاومت و غزه پرداخته در نظر گرفته‌ شد که تولیدات بسیار خوبی در آن ارائه‌ شده بود. بدین ترتیب یک هم‌گرایی بین‌المللی و منطقه‌ای در حمایت از غزه ایجاد کرده‌ایم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی حرکت بر اساس قانون را محور اصلی برنامه‌های این وزارتخانه دانست و تاکید کرد: بازیگرانی که قانون را رعایت نکنند، امکان فعالیت ندارند.

وی به تربیت خبرنگاران و نیروی انسانی انقلابی پرداخت و افزود: در معاونت مطبوعاتی دوره‌های مختلف روزنامه‌نگاری در استان‌های مختلف به اجرا گذاشته شده و در تهران نیز برنامه‌های قابل توجهی در نظر گرفته شده است. به دنبال تقویت نیروی انسانی حوزه رسانه هستیم و بدین ترتیب پیش‌بینی می‌شود آموزش دیدگان این حوزه به زودی وارد رسانه‌ها شوند.

مشاهده خبر از سایت منبع

اشتراک گذاری

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *