X

جزئیات وبلاگ

دفتر سینمایی

جریان آگاهی‌بخشی با کشتار عامدانه خانواده خبرنگاران متوقف نمی‌شود – اخبار سینمای ایران و جهان

سینماپرس: معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پی شهادت اعضای خانواده «وائل الدحدوح» خبرنگار معروف تلویزیون الجزیره، در جنوب غزه، ضمن تسلیت و ابراز همدردی با او، نوشت: همه ستم‌کاران و سفاکان تاریخ بدانند که جریان آگاهی‌بخشی با کشتار عامدانه خانواده خبرنگاران متوقف نمی‌شود.

به گزارش سینماپرس، فرشاد مهدی‌پور معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی روز جمعه در پیامی خطاب به وائل الدحدوح خبرنگار تلویزیون الجزیره نوشت: شهادت ۱۲ نفر از اعضای خانواده جنابعالی به‌ویژه همسر و ۲ فرزند دلبندتان که به‌طور عامدانه و در جریان بمباران وحشیانه رژیم صهیونیستی در جنوب غزه به شهادت رسیدند را تسلیت می‌گویم.

معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: بر کسی پوشیده نیست که دولتمردان و ارتش رژیم صهیونیستی به تلافی شکست مفتضحانه خود در جریان «طوفان‌الاقصی» و ناتوان از مقابله مستقیم با جهادگرانِ مقاومت اسلامی، ضمن اینکه مردم بی‌گناه غزه را دیوانه‌وار آماج حملات خود قرار می‌دهند، وحشی‌گری را به حد اعلای خود رسانده و خانواده خبرنگاران را نیز به‌طور عامدانه به شهادت می‌رسانند. اما رژیم منحوس صهیونیستی و همه ستم‌کاران و سفاکان تاریخ بدانند که جریان آگاهی‌بخشی با کشتار عامدانه خانواده خبرنگاران متوقف نمی‌شود.

مهدی‌پور ادامه داد: جناب آقای وائل الدحدوح، همه می‌دانیم که هدف قرار دادن خبرنگارانی همچون «شیرین ابوعاقله» و ده‌ها خبرنگار فلسطینی و غیر فلسطینی و خانواده‌های آن‌ها، اقدامی هدف‌مند برای ممانعت از رسیدن صدای مظلومیت مردم غزه به جهانیان و برملا نشدن جنایت‌های اشغال‌گران علیه مردم و به‌ویژه کودکان و زنان نوار غزه است؛ غافل از اینکه علی‌رغم همه تلاش‌های رسانه‌های صهیونیستی و وابسته به دولت‌های غربی برای سرپوش گذاشتن بر جنایات ۷۵ ساله رژیم غاصب و کودک‌کش صهونیستی، رسانه‌های آزاد و مردم آزاده در اقصی نقاط دنیا صدای رسای خروش مردم مقاوم غزه و فلسطین عزیز شده‌اند.

وی در پایان، علو درجات برای همه شهدای عرصه مقاومت و شفای عاجل برای مجروحین، رهایی زندانیان بی گناه فلسطینی و آزادی نزدیک قدس شریف و سرزمین فلسطین را از خداوند متعال خواستار شد.

مشاهده خبر از سایت منبع

اشتراک گذاری

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *