X

جزئیات وبلاگ

دفتر سینمایی

آیین نامه «سینما حقیقت» پریمیر اولین اکران بودن است/آمار اعلام شده نوید یک جشنواره خوب را می‌دهد – اخبار سینمای ایران و جهان

سینماپرس: دبیر جشنواره سینما حقیقت گفت: درصد تولیدات آثار مستند بیشتر از سال گذشته است و شاهد حضور سه اثر جنجالی در جشنواره سینما حیقیت خواهیم بود.

به گزارش سینماپرس، محمد حمیدی مقدم دبیر هفدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران سینما حقیقت گفت: درحال حاضر گروه‌های مشاور همراه با دبیر و ستاد جشنواره سینما حقیقت درحال تماشا و بررسی آثار هستند. خداراشکر آمار اعلام شده نوید یک جشنواره خوب را می‌دهد و درصد تولیدهای امسال بیشتر از سال گذشته است.

وی ادامه داد: آن چیزی که من بر اساس آمار و اسامی دیدم در موضوعات محیط زیستی و اجتماعی، دفاع مقدس و انقلاب اسلامی فیلم‌ها تنوع خوبی دارند و آثار با ساخت خوب، تنوع و جذابیت همراه هستند؛ اما سه فیلم جنجالی و در واقع پر مخاطب خواهیم داشت که ان‌شاءالله جشنواره هفدهم سینما حقیقت در آذر ماه با حضور گروه‌های خبری ژورنالیست‌ها، خبرنگاران و فیلمسازان حوزه مستند برگزار خواهد شد.

حمیدی مقدم در پاسخ به وضعیت آثار مستندی که در جشنواره فیلم کوتاه تهران اکران داشتند و آیا می‌توانیم شاهد حضور آن‌ها در جشنواره سینما حقیقت باشیم؟ گفت: درباره این موضوع هنوز به قطعیت نرسیده‌ایم، اما صحبتی میان انجمن سینمای جوانان، آقای آذر پندار و افرادی که این تقاضا را داشتند شد. فعلا تصمیمی گرفته نشده است؛ ولی قانون و قاعده ما در آیین نامه جشنواره سینما حقیقت پریمیر اولین اکران بودن است.

مشاهده خبر از سایت منبع

اشتراک گذاری

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *