X

جزئیات وبلاگ

دفتر سینمایی

غرب تمام سعی خود را در جهت غیرفرهنگی نشان‌دادن کارهای دولت به کار می‌بندد و مسئولان فرهنگی کشور را تحریم می‌کند – اخبار سینمای ایران و جهان

سینماپرس: قائم‌مقام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: جهت‌گیری‌ها در این دولت و مسئولان مشخص است و هیچ ابایی ندارند تا رویکرد ضداستعماری خود را بیان کنند. ما توانستیم غیظ و دشمنی غرب را ببینیم و همین جریان فرهنگی انقلاب را زنده نگه داشته است.

به گزارش سینماپرس، سیدمحمدهاشمی درباره اینکه در چند سال اخیر شاهد تحریم‌شدن مسئولان فرهنگی کشور توسط آمریکا و کشورهای غربی هستیم. این اتفاق را نشان دهنده چه رویکردی در میان مسئولان فرهنگی کشور می‌داند؟ گفت: جهت‌گیری‌ها در این دولت و مسئولان مشخص است و هیچ ابایی ندارند تا رویکرد ضداستعماری خود را بیان کنند.

هاشمی ادامه داد: غرب نیز متوجه است کسی که امروز روی صندلی خدمت نشسته و با آنان مواجهه می‌کند، رویکرد و عزم متفاوتی دارد.

وی با اشاره به عزم جدی در حوزه فرهنگ در دو سال اخیر اظهار داشت: در این دو سال کار جدی فرهنگی صورت گرفته است. برای آنکه این جدیت و اهتمام برای کار فرهنگی و خدمات زیر ساختی و تولیدی دیده نشود، غرب تمام سعی خود را در جهت غیرفرهنگی نشان‌دادن کارهای دولت به کار می‌بندد و مسئولان فرهنگی کشور را تحریم می‌کند.

قائم‌مقام و معاون امور حقوقی و استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن اشاره به شهیدان دیگر حوزه‌های انقلاب افزود: ما در جبهه فرهنگی انقلاب همیشه آرزو می‌کردیم که شهید داشته باشیم زمانی می‌گفتیم چگونه حوزه نظامی و هسته‌ای این همه شهید دارد اما در حوزه فرهنگی، بعد از شهید مطهری این راه شهیدی نداشته. اما در حال حاضر این اتفاق افتاده و مسئولین فرهنگی ما مورد غضب و تحریم غرب قرار گرفته‌اند.

هاشمی تحریم‌ها را نقطه امیدی برای دولت دانست و تاکید کرد: ما توانستیم غیظ و دشمنی غرب را ببینیم و همین جریان فرهنگی انقلاب را زنده نگه داشته است.

مشاهده خبر از سایت منبع

اشتراک گذاری

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *