X

جزئیات وبلاگ

دفتر سینمایی

مرحله استانی «بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی ‌قصه‌گویی کانون» آغاز به کار کرد – اخبار سینمای ایران و جهان

سینماپرس: مرحله استانی بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی ‌قصه‌گویی کانون پرورش فکری فعالیت خود را از استان خراسان جنوبی آغاز کرد.

به گزارش سینماپرس، قصه‌گویان شرکت‌کننده در این جشنواره روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه ۱۶ و ۱۷ آبان ۱۴۰۲ به رقابت با هم می‌پردازند.

بر اساس این خبر، تاکنون تعداد ۱۸۷ نفر در چهار بخش مدرن و کلاسیک (آزاد، لبخند، سردار سلیمانی، کارآفرینی، غزه و نیروی انتظامی)، بخش آیینی‌سنتی، بخش زبان اشاره و بخش ۹۰ثانیه‌ای ثبت‌نام کرده‌اند.

پس از اجرای بخش کتابخانه‌ای تعداد ۵۲ اثر منتخب مراکز به دبیرخانه استان ارسال شد که پس از بررسی و پایش آثار از سوی گروه کارشناسی در دبیرخانه استان، تعداد ۳۴ نفر برای رقابت در مرحله استانی دعوت شدند. از این تعداد ۱۲ نفر در بخش آزاد، ۴ نفر در بخش لبخند، ۲ نفر در بخش سردار سلیمانی، ۲ نفر در بخش مادربزرگ‌ها، ۲ نفر در بخش غزه، ۲ نفر در بخش نیروی انتظامی، ۱ نفر در بخش کارآفرینی، ۷ نفر در بخش آیینی‌سنتی و ۲ نفر در بخش زبان اشاره، طی روزهای ۱۶ و ۱۷ آبان‌ به رقابت خواهند پرداخت.

رویکرد جدید بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی مردمی‌سازی و عمومی‌سازی قصه‌گویی است.

رقابت قصه‌گویان در بیست‌وپنجمین جشنواره استانی قصه‌گویی از ۱۶ آبان آغاز و تا ۳۰ آبان ۱۴۰۲ ادامه دارد.

بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با شعار «با قصه لبخند بسازیم» همزمان با شب یلدا برگزار می‌شود.

مشاهده خبر از سایت منبع

اشتراک گذاری

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *