X

جزئیات وبلاگ

دفتر سینمایی

«موسسه فرهنگی رسانه ای اوج» نقشی در تولید «قلب رقه» ندارد/این فیلم حاصل سرمایه گذاری و اهتمام بخش خصوصی است – اخبار سینمای ایران و جهان

سینماپرس: نویسنده و کارگردان فیلم سینمایی «قلب رقه» گفت که این اثر با کمک بخش خصوصی تولید شده است و مراحل پایانی آماده‌سازی را برای حضور جشنواره فجر امسال طی می کند.

به گزارش سینماپرس، خیرالله تقیانی پور نویسنده و کارگردان «قلب رقه» در گفت وگو با ایرنا، درباره تازه ترین اثر خود توضیح داد: فیلم‌برداری این اثر، چند روزی است که به پایان رسیده است و با اتمام مراحل فنی، در جشنواره فیلم فجر امسال حضور خواهد داشت.

وی افزود: برخلاف آنکه در پیش تر در برخی رسانه ها منتشر شده است، «قلب رقه» حاصل سرمایه گذاری و اهتمام بخش خصوصی است که تهیه کنندگی آن را سعید پروینی به عهده دارد و موسسه فرهنگی رسانه ای اوج، نقشی در تولید آن ندارد.

به گفته تقیانی پور، موضوع این فیلم درباره محور مقاومت و رویدادهای منحصر به فردی است که در این عرصه اتفاق می افتد و همانطور که از نام اش پیداست، بر اتفاقات چند سال اخیر سوریه متمرکز شده است.

این کارگردان که پیش تر مجموعه سریال های «نجلا» و فیلم های سینمایی «تونل» و «اینجا خانه من است» را ارائه کرده است، همچنین گفت: بخشی از این فیلمبرداری این فیلم در شهرک دفاع مقدس و همچنین بخشی دیگر در خارج از ایران صورت گرفته است.

مشاهده خبر از سایت منبع

اشتراک گذاری

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *