X

جزئیات وبلاگ

دفتر سینمایی

حرف‌های ما به گوش هیچ مسئولی نمی‌رسد/متاسفانه سینما برای یک عده خاصی شده است – اخبار سینمای ایران و جهان

سینماپرس: عزت الله رمضانی‌فر بازیگر سینما گفت: هنرمندان پیشکسوت شرایط سختی را می‌گذرانند و سینما برای یک‌سری افراد خاص شده است.

به گزارش سینماپرس، عزت‌الله رمضانی‌فر بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر است که فعالیت خود را از دهه ۴۰ آغاز کرد. وی در تئاتر در «ادارهٔ تئاتر» و تماشاخانه سنگلج و در کنار هنرمندانی چون حمید سمندریان، عباس جوانمرد، عزت‌الله انتظامی، علی نصیریان و پرویز فنی‌زاده کسب تجربه کرده است.

عزت‌الله رمضانی‌فر درباره وضعیت کاری هنرمندان گفت: همکاران ما دوران بسیار سختی را می‌گذرانند و فکر می‌کنم که حرف‌های ما به گوش هیچ مسئولی نمی‌رسد. متاسفانه سینمای برای یک عده خاصی شده است که کارهای آنچنانی می‌سازند و فروش خوبی هم دارند؛ این کار باعث می‌شود عده زیادی بیکار بمانند یا به سراغ شغل دوم بروند. خب من تا آنجایی که بتوانم با این اوضاع و احوال کار می‌کنم اما در هر صورت الآن وضع سینمای ما برای هنرمندانی که مخصوصا کسوت دارند خیلی سخت است.

وی ادامه داد: درحال حاضر چند پیشنهاد کاری دارم. یک کار را تازه به اتمام رساندم و دو کار دیگرم تلویزیونی بود، چهار فیلم سینمایی‌ام هم در نوبت اکران هستند.

مشاهده خبر از سایت منبع

اشتراک گذاری

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *