X

جزئیات وبلاگ

دفتر سینمایی

از ۱۲ اثر جدید زنده یاد استاد دقیق افکار رونمایی می شود – اخبار سینمای ایران و جهان

سینماپرس: بیتا عالی مهر مدیربرنامه های زنده یاد استاد علی اکبر دقیق افکار گفت: در این نمایشگاه از ۱۲ اثر جدید استاد دقیق افکار رونمایی می شود و بازدید از این نمایشگاه برای عموم رایگان است.

وی در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: زنده یاد استاد علی اکبر دقیق افکار ساکن شیراز بودند و ما در تاریخ ۱۶ تیرماه سال جاری یک نمایشگاه در گالری بهروز برای ایشان برگزار کردیم.

عالی مهر ادامه داد: متأسفانه استاد در تاریخ ۵ مرداد ماه سال جاری بر اثر سکته قلبی دار فانی را وداع گفتند اما با هماهنگی خانواده ایشان آثارشان را به نمایشگاه های مختلف فرستادم؛ ضمن اینکه طی این مدت ۲ اثر ایشان در موزه مشکین سام ثبت اثر شد.

کیوریتور نمایشگاه «ایران شهر۱» خاطرنشان کرد: در نمایشگاهی که روز جمعه هفته جاری یعنی بیست و ششم آبان ماه در محل گالری بهروز آغاز به کار می کند و تا ۳ روز میزبان علاقمندان به صورت رایگان خواهد بود از ۱۲ اثر جدید استاد که به تازگی قاب گرفته شده رونمایی خواهد شد. ضمناً در روز افتتاحیه یک مراسم یادبود همراه با سخنرانی و موسیقی خواهیم داشت.

وی در پایان این گفتگو افزود: ما موظفیم از هنرمندان صاحب نام کشور یاد کنیم. ما استادان بزرگ اما گمنام بسیاری در کشورمان داریم و ما باید به هنرمندان پیشکسوت مان در همه رشته ها و حوزه های هنری بها بدهیم و قدردان زحمات بی دریغ آن ها باشیم.

مشاهده خبر از سایت منبع

اشتراک گذاری

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *