X

جزئیات وبلاگ

دفتر سینمایی

نمایشگاه «کارتون و کاریکاتور هنرمندان مطرح آمریکای لاتین» تمدید شد – اخبار سینمای ایران و جهان

سینماپرس: بازدید از نمایشگاه آثار کارتون و کاریکاتور هنرمندان مطرح آمریکای لاتین تا سوم دی ماه در موزه هنرهای معاصر تهران تمدید شد.

به گزارش سینماپرس، نمایشگاه آثار کارتون و کاریکاتور هنرمندان مطرح آمریکای لاتین به دبیری سیدمسعود شجاعی طباطبایی از ۱۱ آبان ماه در موزه هنرهای معاصر تهران افتتاح شده است و به دلیل استقبال علاقه‌مندان، تا پایان سوم دی ماه امسال تمدید شد.

در نمایشگاه کارتون و کاریکاتور آمریکای لاتین حدود ۴۰۰ اثر از هنرمندان ۱۵ کشور همچون آرژانتین، اکوادور، هندوراس، مکزیک، کوبا، شیلی، کاستاریکا، کلمبیا، جمهوری دومینیکن، پرو، اروگوئه، ونزوئلا و نیکاراگوئه، برزیل و گواتمالا با موضوع‌های استکبارستیزی، ضدصهیونیست، طوفان الاقصی و فلسطین به نمایش درآمده است.

این نمایشگاه با همکاری حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی و اداره کل هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برپا شده و شامل آثار هنرمندان مطرحی همچون آرس، آدان ایگلساستولدو، برادی رودریگوئز، رامیرو زاردویاس، لوییس کارلوس فرناندز، مارکوس دسوزا، رائول فرناندو زولتا است.

علاقه‌مندان می‌توانند تا سوم دی ماه به جز دوشنبه‌ها از ساعت ۹ تا ۱۸ از نمایشگاه «کارتون و کاریکاتور هنرمندان آمریکای لاتین» در موزه هنرهای معاصر تهران دیدن کنند.

مشاهده خبر از سایت منبع

اشتراک گذاری

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *