X

جزئیات وبلاگ

دفتر سینمایی

آیین اختتامیه جشنواره تئاتر دانشگاهی آغاز شد – اخبار سینمای ایران و جهان

سینماپرس: آیین اختتامیه بیست و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران ساعاتی پیش در تالار وحدت تهران آغاز شد.

به گزارش سینماپرس، آیین اختتامیه بیست و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران به کارگردانی حسین پوریانی‌فر و اجرای کیوان ساکت اف دقایقی پیش، شنبه (۱۴ اردیبهشت ماه) در تالار وحدت تهران آغاز شد.

در این مراسم امین مختاری، دبیر بیست و دومین دوره جشنواره تئاتر دانشگاهی و جمعی از مسئولان وزارت علوم، ‌تحقیقات و فناوری حضور دارند.

در ابتدای مراسم امین مختاری پشت تریبون قرار گرفت و عنوان کرد که به جای صحبت‌ بهتر است به برنامه برسند. وی ادامه داد: برای برپایی این جشنواره ۱۵ مدیر و ۱۲۰ نفر ما را یاری کردند. همچنین خانم ابتکار معاون رییس جمهور نیز به یاری ما شتافتند تا یکی از برگزیدگان را به خارج از کشور بفرستند. سال  گذشته تلاش زیاد شد تا کارها اجرای عموم بگیرند ما هم تلاشمان را خواهیم کردتا برای گروه‌ها تهیه کننده بگیریم و کارهاشان به اجرا برسد.  

بیست و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران به دبیری امین مختاری پنجم تا چهاردهم اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۸ به همت اداره کل فرهنگی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در بخش‌های مختلف الف: مناطق «تئاتر صحنه» و ب: سراسری و بین‌المللی «تئاتر صحنه»، «تجربه های اجرا»، «نمایشنامه نویسی (جایزه استاد اکبررادی)، «پژوهش (جایزه دکتر فرهاد ناظر زاده کرمانی)»، «ترجمه  نمایشنامه»، «عکس، پوستر و تیزر»، «غیر رقابتی»، «کارگاه‌ها و درس گفتارها»، «مدرسان»، «جشنواره جشنواره‌ها» و «پایان نامه‌های برگزیده» ویژه دانشجویان و فارغ التحصیلان برگزار شد. بخش تئاتر صحنه مناطق نیز نیمه اول اسفند ماه سال ۱۳۹۷ میزبان هنرمندان فعال عرصه تئاتر دانشگاهی بود.

برگزیدگان بخش‌های مختلف جشنواره تئاتر دانشگاهی بدین شرح در حال اعلام است:

*بخش عکس

تندیس جشنواره : کیارش مسیبی برای عکاسی نمایش آئورا
قدردانی: پریسا عباس زاده برای عکاسی نمایش ویستک
قدردانی: پریناز صفویه برای عکاسی نمایش brain wash

*بخش پوستر

تندیس جشنواره: مریم برادران برای طراحی پوستر نمایش «مشق شب»

*بخش تیزر

تندیس جشنواره : محمدرضا نوحی برای نمایش «دریم لند»

مشاهده خبر از سایت منبع

اشتراک گذاری

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *