X

جزئیات وبلاگ

دفتر سینمایی

از بانوان طلبه و علاقه‌مند در عرصه «هنر متعهد» استفاده شود – اخبار سینمای ایران و جهان

سینماپرس: معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری توضیحاتی را درباره حمایت از زنان طلبه برای ورود به عرصه فیلم‌سازی و بازیگری ارائه داد.

به گزارش سینماپرس، خزعلی، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، در صفحه خود در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) نوشت: در آستانه میلاد حضرت زینب (س) مهمان گروهی از بانوان عزیز طلبه بودم، برخی از آنان مطرح می‌کردند که توانایی فیلمسازی، کارگردانی و تربیت بازیگر را دارند ولی هیچ گونه پشتیبانی و حمایتی از آنان صورت نمی‌گیرد، اینجانب استقبال کردم که از ظرفیت آنان در عرصه هنر متعهد استفاده شود.

معاون رئیس جمهور تصریح کرده است: امری که معمولاً در نشست با جوانان مطرح می‌شود و فرقی نمی‌کند طلبه باشد یا دانشجو یا اصحاب رسانه، معاونت وظیفه دارد از استعدادهای جوانان این کشور و ظرفیت‌هایشان در چهارچوب قوانین و در حد توان و امکانات حمایت کند.

روز گذشته معاون رئیس جمهور در دیدار با جمعی از بانوان حوزوی از تلاش برای حمایت و کمک به بانوان طلبه علاقه‌مند برای ورود به عرصه فیلم‌سازی خبر داده بود.

خزعلی بنا بر درخواست برخی از زنان طلبه مبنی بر اینکه توانایی ورود به عرصه فیلم سازی و بازیگری را دارند اما حمایتی از آنها صورت نمی‌گیرد، تصریح کرده بود که از ظرفیت آنان در عرصه هنر متعهد استفاده شود.

مشاهده خبر از سایت منبع

اشتراک گذاری

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *