X

جزئیات وبلاگ

دفتر سینمایی

دبیرخانه انجمن صنفی مترجمان تعطیل شد – اخبار سینمای ایران و جهان

سینماپرس: اربابی رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی مترجمان از تعطیلی دبیرخانه انجمن صنفی مترجمان به دلیل مشکلات مالی خبر داد.

به گزارش سینماپرس، محمدرضا اربابی رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی مترجمان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص مشکلات این انجمن گفت: دبیرخانه انجمن صنفی مترجمان با توجه به مشکلات مالی که این انجمن با آن رو به رو بود، تعطیل شد.

وی افزود:انجمن صنفی مترجمان به دلیل مشکلات مالی دیگر نمی توانست حقوق کارمندان و اجاره دبیرخانه را بپردازد. بدهی های انجمن صنفی مترجمان هم در کنار این دو عامل، علت دیگر تعطیلی دبیرخانه انجمن صنفی مترجمان بود.

رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی مترجمان ادامه داد: به دلیل تعطیلی دبیرخانه انجمن صنفی مترجمان تلاش می کنیم مکان دفتر را به دفتر یکی از دوستان منتقل کنیم. امیدواریم نهادهای دولتی مرتبط بتوانند از این انجمن حمایت کنند و بودجه ای جذب کنند تا انجمن صنفی مترجمان این مشکل را هم مانند مشکلات دیگر پشت سربگذارد.

اربابی با اشاره به اینکه انجمن صنفی مترجمان دبیرخانه ای ندارد، اظهار داشت: هم اکنون اغلب کارهای انجمن صنفی مترجمان با سرعت کمتری انجام می شود و با افت خدمات مواجه بودیم. با وجود اینکه اعضای دبیرخانه انجمن صنفی مترجمان رابطه کارمندی با این انجمن ندارند و به طور داوطلبانه همچنان با انجمن صنفی مترجمان همکاری می کنند و پاسخگوی مترجمان به صورت تلفنی هستند اما مکانی به عنوان دبیرخانه وجود ندارد.

مشاهده خبر از سایت منبع

اشتراک گذاری

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *