X

جزئیات وبلاگ

دفتر سینمایی

وقتی اژه ای نگران استرس‌زایی در صداوسیما می شود – اخبار سینمای ایران و جهان

سینماپرس: حسام‌الدین آشنا، مشاور رئیس‌جمهور در نامه‌ای به تبعات منفی برنامه‌های مشارکتی با موضوع کنکور به حجت‌الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای هشدار داد.

به گزارش سینماپرس، حسام‌الدین آشنا، مشاور رئیس جمهور، امروز (سه‌شنبه ۴ تیر)  در نامه‌ای خطاب به حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی‌اژه‌ای (رییس شورای نظارت بر سازمان صداوسیما) در خصوص تبعات منفی برنامه‌های مشارکتی با موضوع کنکور هشدار داد و خواستار ابلاغ اعتراض شورای نظارت به سازمان صداوسیما شد.

نماینده رییس‌جمهور در شورای نظارت خطاب به رییس این شورا نوشته است: «در حال حاضر تعداد ۱۳ برنامه (۱۲ برنامه در سیما و یک برنامه رادیویی). به‌صورت میانگین حدود ۲۵۲ برنامه در ماه به تبلیغ بسته‌های آموزشی کنکور می‌پردازند. از جمله آسیب‌های این تبلیغات پرتکرار با موضوع کنکور، استرس‌زایی و امیدفروشی است. به عبارت دقیق‌تر این برنامه‌ها به دانش‌آموز و خانواده‌اش القا می‌کنند اگر از محصولات ما استفاده نکنید، راه به‌جایی نمی‌برید و به دانش‌آموزی که به هر دلیلی زمینه مناسب درسی یا انگیزه و شوق آموختن ندارد، تلقین می‌کند که او با استفاده از این محصولات یک‌شبه ره صدساله را می‌پیماید.»

مشاهده خبر از سایت منبع

اشتراک گذاری

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *