X

جزئیات وبلاگ

دفتر سینمایی

اسامی داوران ۲ بخش جشنواره ملی پویانمایی اعلام شد – اخبار سینمای ایران و جهان

سینماپرس: هیات داوران دومین جشنواره ملی پویانمایی و برنامه های عروسکی تلویزیون در ۲ بخش معرفی شدند.

به گزارش سینماپرس، اسامی هیات داوران دومین جشنواره ملی پویانمایی و برنامه‌های عروسکی تلویزیونی ایران در بخش‌ های «پویانمایی و مجموعه» و «پویانمایی و فیلم کوتاه، نیمه بلند و بلند» اعلام شد.

معرفی داوران بخش پویانمایی، سریال و مجموعه دومین جشنواره ملی پویانمایی

داوران بخش پویانمایی، سریال و مجموعه دومین جشنواره ملی پویانمایی و برنامه‌های عروسکی تلویزیونی ایران معرفی شدند.

بر این اساس ناصر گل‌محمدی به عنوان رییس هیات داوران معرفی شد و اسامی اعضای هیات داوری هم بدین شرح اعلام شده است: امیر محمد دهستانی، کیانوش دالوند و عبدالله علیمراد.

معرفی هیات انتخاب بخش‌های پویانمایی، فیلم کوتاه، نیمه بلند و بلند دومین جشنواره پویانمایی 

طبق این گزارش اسامی هیات انتخاب بخش‌های پویانمایی، فیلم کوتاه، نیمه بلند و بلند دومین دوره جشنواره ملی پویانمایی و برنامه‌های عروسکی تلویزیونی ایران اعلام شد.

به این ترتیب رییس هیات انتخاب در این بخش، محمد رحیم لیوانی بوده و فاطیما یثربی، معین صمدی، علیرضا کاویان‌راد و حمیدرضا حافظی دیگر اعضای هیات انتخاب هستند.

معرفی هیات داوران بخش‌های پویانمایی، فیلم کوتاه، نیمه بلند و بلند دومین جشنواره پویانمایی ایران

همچنین با توجه به برگزاری دومین جشنواره ملی پویانمایی و برنامه‌های عروسکی تلویزیونی ایران، اسامی هیات داوران در بخش‌های پویانمایی، فیلم کوتاه، نیمه بلند و بلند این جشنواره اعلام شد.

بر این اساس محمد رحیم لیوانی ریاست هیات داوران را در بخش‌های مذکور عهده‌دار بوده و مریم کشکولی نیا، کیانوش عابدی و محمدعلی صفورا، دیگر داوران این بخش هستند.  

دومین جشنواره ملی پویانمایی تلویزیونی و برنامه‌های عروسکی ایران، تیرماه امسال به میزبانی استانداری کرمانشاه برگزار می‌شود.

مشاهده خبر از سایت منبع

اشتراک گذاری

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *