X

جزئیات وبلاگ

دفتر سینمایی

خداحافظی ده ساله با قسمت بعدی «داستان اسباب بازی» – اخبار سینمای ایران و جهان

سینماپرس: ساخت قسمت بعدی مجموعه انیمیشن‌های محبوب «داستان اسباب بازی» حداقل تا یک دهه آینده محقق نمی‌شود.

به گزارش سینماپرس به نقل از مووی وب، در حالی که همه تصور می‌کردند «داستان اسباب بازی ۳» آخرین قسمت از مجموعه سینمایی داستان اسباب بازی است، ماه گذشته داستان اسباب بازی ۴ منتشر شد و ثابت کرد که این مجموعه هنوز به کار خود ادامه خواهد داد. اما به تازگی اعلام شده که قسمت بعدی آن حداقل تا ده سال آینده ساخته نخواهد شد.

دو قسمت ابتدایی «داستان اسباب بازی» در فاصله چهار ساله (۱۹۹۵ و ۱۹۹۹) منتشر شدند که مثل هر انیمیشن دیگر دیزنی در آن زمان، تنها به صورت خانگی منتشر شد، اما با موفقیت چشمگیر این انیمیشن، کمپانی دیزنی تصمیم گرفت که این انیمیشن هارا به صورت سینمایی اکران کند.

دیزنی و پیکسار تا سال ۲۰۱۰ هیچ اقدامی برای ساخت داستان اسباب بازی ۳ نکردند، درست یازده سال از انتشار آخرین قسمت این مجموعه، همین اتفاق نیز برای داستان اسباب بازی ۴ افتاد و پس از گذشت ۹ سال از انتشار نسخه قبلی روانه سینماها شد که موفق‌ترین انیمیشن این مجموعه محسوب می‌شود. به احتمال زیاد این روند نیز برای داستان اسباب بازی ۵ در نظر گرفته شود و به نظر می‌رسد باید تا اواخر دهه ۲۰ میلادی با این مجموعه سینمایی خداحافظی کنیم.

این انیمیشن تنها انیمیشن پیکسار نیست که از این الگو که بین فیلم‌ها فاصله‌ای ده ساله می‌اندازد پیروی کند بلکه بین ساخت و اکران دو قسمت انیمیشن «شگفت انگیزان» ۱۴ سال فاصله، در بین «در جست و جوی نمو» و «در جست و جوی دُری» ۱۳ سال فاصله و در بین انیمیشن کارخانه هیولاها نیز شاهد فاصله ۱۲ ساله بودیم.

مشاهده خبر از سایت منبع

اشتراک گذاری

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *