X

جزئیات وبلاگ

دفتر سینمایی

مطالبات جشنواره تئاتر فجر ۳۷ تسویه شد – اخبار سینمای ایران و جهان

سینماپرس: حمیدنیلی مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی اظهار کرد: تصورمان این است که با مشخص شدن برآورد هزینه‌ها و رویکردهای جشنواره تا پایان سال بودجه جشنواره تئاتر فجر مشخص شود.

به گزارش سینماپرس، «حمید نیلی»، مدیر عامل انجمن هنرهای نمایشی درباره تسویه مطالبات بودجه فجر سی و هفتم به فارس عنوان کرد: تمامی مطالبات فجر در دوره گذشته تسویه و الان هیچ مطالبه‌ای برای سال گذشته وجود ندارد.

وی درباره افزایش بودجه جشنواره تئاتر فجر سی و هشتم نیز گفت: امسال هم هنوز شرایطش مشخص نیست چرا که هنوز چیزی ابلاغ نشده است، فضا می‌بایست قدری جدی‌تر شود و تصور می‌کنم که تا انتهای تابستان مشخص شود. به هرحال نادر برهانی مرند دبیر جشنوار می بایست رویکردهای جدید خود را پیاده و عملیاتی کند و براساس برآوردی از بودجه داشته باشد که هنوز این اتفاق نیافتاده است.

نیلی همچنین درباره وضعیت بخش بین‌الملل با توجه به اینکه بخش مسابقه فجر بین‌الملل حذف شده است، افزود: درباره رویکردهای جدید بخش بین‌الملل می‌بایست دبیر در راهبرد خود خط و مشی‌ها را مشخص کند و ما فقط مجری طرح هستیم و همه آنچه برآورد شده را اجرا می‌کنیم. انشالا که امسال هم چون سال گذشته مشکلی پیش نمی‌آید.

وی با اشاره به شرایط خاص در بخش بین‌الملل و ارتباط با کشورهای مختلف گفت: بهرحال در سال‌های اخیر فضای کشور دستخوش یک سری مسائل خاص در ارتباطات بین‌الملل شده و احتمالا برای همه بخش‌ها هم همینطور خواهد بود، منتها بحث فجر با توجه به اینکه رویداد مهم و مؤثری است، قطعا چالش‌های کمتری را خواهد داشت و در صورت وجود چالش نیز تلاش بر این است که حل شود.

نیلی اظهار داشت: در نهایت اینکه رویکرد جشنواره را دبیر و اداره کل هنرهای نمایشی مشخص می‌کنند و براساس رویکرد مشخص شده ما برآورد بودجه خواهیم داشت اما هنوز این رویکرد ابلاغ نشده بنابراین نمی‌توانیم درباره آن صحبت کنیم.

وی در پایان اظهار داشت: امیدواریم طبق روال هر سال اواخر تابستان وضعیت مالی جشنواره فجر مشخص شود.

مشاهده خبر از سایت منبع

اشتراک گذاری

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *