X

جزئیات وبلاگ

دفتر سینمایی

“مرد جعبه ای” به کارگردانی ‘ منوچهر تیمورزاده ‘در لاس وگاس به نمایش در می آید

فیلم کوتاه «مرد جعبه ای » در دومین حضور بین المللی خود به جشنواره Action on film megafest آمریکا راه یافت.

دفتر سینمایی- تصویر فیلم کوتاه مرد جعبه ای -۰۱

به گزارش دفتر سینمایی فیلم کوتاه مرد جعبه ای به نویسندگی و کارگردانی منوچهر تیمورزاده و تهیه کنندگی علیرضا برازنده قبلا نیز در جشنوارهLIFT_OFF انگلستان راه یافته بود.

دفتر سینمایی-آرم فستیوال lift-off global network

 

 

مرد جعبه ای  بزودی در لس انجلس به نمایش در خواهد آمد که در دومین حضور خودش به جشنواره Action on film megafestنیز راه یافت و در ۳۱ جولای ساعت ده شب نیز در شهر لاس وگاس به نمایش در خواهد آمد.

دفتر سینمایی- جدول پخش فیلم در لاس وگاس

 

تارا اوتادی،بهزاد خلج،حمید رضا عباسی، دارا حیدریان، حسین نور جهانی در این فیلم کوتاه ایفای نقش می کنند.

مرد جعبه ای روایتگر زندگی گزارشگر میانسالی است که برای رسیدن به موفقیت در حال ساخت فیلمی از زندگی نوجوانی است که داخل جعبه چوبی زندگی می کند و بر خلاف خواسته مادرش بیرون نمی آید.

دفتر سینمایی- تصویر فیلم کوتاه مرد جعبه ای -۰۲                             دفتر سینمایی- تصویر فیلم کوتاه مرد جعبه ای -۰۳

اما گزارشگر بعد از نزدیک شدن به دنیای نوجوان شگفت زده شده و مجذوب دنیای نوجوان و زندگی جعبه ای می شود.

عوامل این فیلم عبارتند از:نویسنده و کارگردان: منوچهر تیمورزاده،مشاورکارگردان:تارا اوتادی ،مدیر فیلمبرداری: محمد عزت خواه ،تدوین: سارا آهنی،

مدیر تولید و برنامه ریزی: رضا رضایی جعفری ،طراح صحنه و لباس: بابک تحویلی،چهره پردازی : رضا عرب،صداگذاری و میکس: پرویز ابنار،صدابردار: محمود کاشانی،موسیقی: کیا مهراط،طراح پوستر: علیرضا پیربند،پخش بین المللی فیلم: مریم پیربند،تهیه کننده: علیرضا برازنده

دفتر سینمایی-تصویر آرم جشنواره Action on film Megafest

برای همه این عزیزان که تلاش نمودند تا بار دیگر نام ایران در عرصه بین الملل بر زبانها رانده شود آرزوی سربلندی و پیشرفت های بیشتر میکنیم.

امید داریم که در صنعت فیلم سازی با تلاش جوانان بتوانیم همچنان در میدان رقابت با بزرگان این صنعت حرفی برای گفتن داشته باشیم .

بار دیگر به کارگردان ،منوچهر تیمورزاده و سایر عوامل فیلم تبریک میگوییم .

دفتر سینمایی.

اشتراک گذاری

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *