X

جزئیات وبلاگ

دفتر سینمایی

ثبت‌نام ۲۰۰ هزارنفر برای فصل دوم « ستاره‌ساز » – اخبار سینمای ایران و جهان

دفتر سینمایی - عکس سری جدید ستاره ساز

سینماپرس: فرحانی درباره شروع فصل دوم برنامه  ستاره‌ساز  گفت: با توجه به اینکه ۲۰۰ هزار ثبت‌نام برای حضور در فصل دوم برنامه داشته‌ایم و با کمی فاصله زمانی، فصل دوم را تولید خواهیم کرد. حدود ۲۰۰ هزار ثبت‌نام رقم عجیبی است، از این میان، حدود ۱۰۰ هزار نفر ثبت‌نام را تکمیل کردند و بر این اساس از چند روز دیگر کار بازبینی‌ها شروع می‌شود.

به گزارش سینماپرس، فصل اول برنامه « ستاره‌ساز » که از شبکه ۳ سیما روی آنتن می‌رفت و استعدادیابی نوجوانان در حوزه فوتبال و رقابت‌های فوتبالی بود، هفته گذشته با برگزاری فینال و اهدای ۱۰۰ میلیون تومان به نفر اول به پایان رسید. فرحانی درباره شروع فصل دوم برنامه ستاره‌ساز به مهر گفت: «فصل دوم «ستاره‌ساز» نیز با همین روند پیش خواهد رفت و شرکت‌کننده‌ها از شهرستان‌ها و روستاها انتخاب می‌شوند.» وی با اشاره به ثبت‌نام اولیه شرکت‌کننده‌ها در فصل دوم با توجه به اینکه هفته گذشته آخرین قسمت از فصل اول برنامه پخش شده است، توضیح داد: «با توجه به اینکه ۲۰۰ هزار ثبت‌نام برای حضور در فصل دوم برنامه داشته‌ایم و با کمی فاصله زمانی، فصل دوم را تولید خواهیم کرد. حدود ۲۰۰ هزار ثبت‌نام رقم عجیبی است، از این میان، حدود ۱۰۰ هزار نفر ثبت‌نام را تکمیل کردند و بر این اساس از چند روز دیگر کار بازبینی‌ها شروع می‌شود.»

فرحانی در واکنش به ترکیب داوران برنامه  ستاره‌ساز و اینکه تغییری در فصل جدید خواهند داشت یا خیر نیز توضیح داد: «تا این لحظه ترکیب داوران عوض نخواهد شد.» او همچنین با اشاره به خروجی مسابقه ستاره‌ساز و نتیجه‌ای که برای شرکت‌کننده‌ها داشته، بیان کرد: «چند نفر از این بچه‌ها از طریق همین برنامه وارد تیم‌های حرفه‌ای لیگ برتر شدند.

تیم‌هایی مثل استقلال و سایپا و باقی بچه‌ها هم پیشنهادهای خوبی داشتند.»

*فرهیختگان

مشاهده خبر از سایت منبع

اشتراک گذاری

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *