X

جزئیات وبلاگ

دفتر سینمایی

کانون تخصصی تئاتر شهید چمران افتتاح شد – اخبار سینمای ایران و جهان

سینماپرس: کانون تخصصی تئاتر شهید چمران با حضور رئیس سازمان بسیج هنرمندان تهران بزرگ افتتاح و مدیر این کانون معرفی شد.

به گزارش سینماپرس، این کانون تخصصی باحضور مدیر موسسه فرهنگی شهید همت و معاون فرهنگی اجتماعی ناحیه مقاومت مالک اشتر و مقامات مسئول دیگر، کانون تخصصی شهید چمران توسط رئیس سازمان بسیج هنرمندان تهران بزرگ در مکان کانون شهدای ایثارگر بنیاد شهید افتتاح گردید و مدیر این کانون معرفی شد.

«شهرام صمدی نیا» رئیس سازمان بسیج هنرمندان تهران بزرگ ضمن قدردانی از حضور عزیزان با ارائه پاره‌ای از فعالیت‌های سازمانی و ضرورت ایجاد کانون‌های تخصصی در ارتباط با انجمن‌های هنری و ادبی و شبکه‌سازی در عرصه هنر علی الخصوص فعالیت‌های متنوع در زمینه‌های آموزش و اجرا و تربیت جوانان مومن انقلابی پای کار اشاراتی کرد.

در این مراسم محمدعلی جلیلی به عنوان مسئول کانون شهید چمران معرفی و برنامه‌های اجرائی و مسائلی پیرامون نیاز جامعه و ضرورت ایجاد چنین مراکز و تقویت و شناسایی افراد توانمند اشاراتی کردند.

همچنین صمدی‌نیا بیان داشت در نظر داریم با راه اندازی کانون‌های تخصصی در چهار پهنه تهران بتوانیم حضور بیشتر و بهتری در عرصه تئاتر داشته باشیم.

وی هم‌افزایی و مشارکت بین دستگاه‌های اداری و دولتی را عامل موثر و رمز موفقیت در تمامی برنامه‌های مشترک عنوان کرد و اشاره داشت که با حضور بیشتر در اجراها و مناسبت‌های ملی و مذهبی می‌توان با دریافت نقطه نظرات در پیشبرد اهداف سازمان گام موثر برداشت.

مشاهده خبر از سایت منبع

اشتراک گذاری

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *