X

جزئیات وبلاگ

دفتر سینمایی

جدول برنامه و بودجه سال ۹۸ موسسه «هنر و تجربه» اعلام شد/ ادامه فیلم‌شویی با بودجه بیت‌المال! – اخبار سینمای ایران و جهان

سینماپرس: در راستای سیاست شفاف‌سازی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و در چارچوب قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات، جدول برنامه و بودجه موسسه «هنر و تجربه» سینمای ایران در سال ۹۸ منتشر شد.

به گزارش سینماپرس، اطلاعات بودجه موسسه «هنر و تجربه» بر اساس آماده سازی مراحل فنی و DCP، تصویربرداری آیین دیدار فیلم، برگزاری جلسه نقد فیلم، تبلیغ، امور رسانه ای فیلم، بازبینی فیلم ها برای اکران، اعزام عوامل فیلم به شهرستان ها، تولید و انتشار نشریه «هنر و تجربه»، تولید و انتشار برنامه نمایش اکران، محتوا برای سایت و نشر اخبار، اعطای جایزه به فیلم های برگزیده با ساختار هنری و تجربی، برگزاری هفته های فیلم کشورهای خارجی، اجاره سالن نمایش و هزینه های پشتیبانی تنظیم شده است.

این برنامه در راستای اجرای فعالیت حمایت از اکران فیلم های هنری و تجربی که از فعالیت های سال جاری سازمان سینمایی است بر اساس تفاهمنامه مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی با موسسه «هنر و تجربه» به عنوان عاملیت اجرای فعالیت مذکور در سال ۹۸ اجرا خواهد شد.

برای مشاهده جدول مورد نظر اینجا را کلیک کنید.

مشاهده خبر از سایت منبع

اشتراک گذاری

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *