X

جزئیات وبلاگ

دفتر سینمایی

«روابط خانوادگی» در کانون فیلم «سینماحقیقت» نمایش و نقد می شود – اخبار سینمای ایران و جهان

سینماپرس: برنامه‌ این هفته کانون فیلم «سینماحقیقت» مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی به نمایش و نقد فیلم مستند «روابط خانوادگی» به کارگردانی ناصر ضمیری اختصاص دارد.

به گزارش سینماپرس، فیلم مستند  «روابط خانوادگی»  از ساعت ۱۷:۳۰ عصر روز دوشنبه ۲۸مرداد در سالن «سینماحقیقت» مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی به نمایش عمومی درمی آید و سپس با حضور ناصر ضمیری(تهیه‌کننده و کارگردان)، ناصر صفاریان (مسئول نمایش و نشست فیلم‌ها) و سیدرضا صائمی(منتقد میهمان) بحث و بررسی می شود.

مستند «روابط خانوادگی» به ارتباط حاجی‌بابا ۸۰ ساله با فرزندانش می‌پردازد که در یک موقعیت خاص و ویژه قرار گرفته‌اند. این موقعیت باعث رفتارهایی از سوی خانواده می‌شود که شناخت بهتری نسبت به آن‌ها پیدا می‌کنیم…

عوامل تولید این فیلم مستند عبارتند از فیلمبردار، کارگردان و تهیه‌کننده: ناصر ضمیری، پژوهشگران: ناصر ضمیری و ندا اسدی، صدابردار: معین اسدی، صداگذار: احسان افشاریان، تدوینگران: ناصر ضمیری و ندا اسدی، آهنگساز: عبدی بهروانفر، مدیرتولید: آمنه رحمانی، دستیار کارگردان: محسن صادقی، عکاس: ساغر صادقی، تهیه شده در مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی.

عموم علاقه مندان برای تماشای فیلم مستند «روابط خانوادگی» و شرکت در جلسه نقد و بررسی آن می‌توانند از ساعت ۱۷:۳۰ عصر دوشنبه (۲۸ مرداد) به کانون فیلم «سینماحقیقت» واقع در خیابان سهروردی شمالی، میدان شهید قندی، شماره ۱۵، مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی مراجعه کنند. شرکت در این برنامه برای عموم آزاد است.

مشاهده خبر از سایت منبع

اشتراک گذاری

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *