X

جزئیات وبلاگ

دفتر سینمایی

حضور ۱۰ ارگان در بخش جلوه‌گاه امید جشنواره فیلم کودک و نوجوان – اخبار سینمای ایران و جهان

سینماپرس: ۱۰ ارگان در بخش جلوه گاه امید سی و دومین جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان حضور دارند.

به گزارش سینماپرس، میثم احمدی مدیر بخش جلوه گاه امید سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان گفت: دفاع مقدس، زیست محیطی، دغدغه ها و چالش های کودکان و نوجوانان، فناوری و علم آموزی و تلاش علمی کودکان و نوجوانان موضوع  هفت فیلمی است که در بخش جلوه گاه امید شرکت کردند.

وی تاکید کرد: ۱۰ ارگان در بخش جلوگاه امید شرکت کرده‌اند، این ارگان‌ها شامل مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودکان وزارت دادگستری، وزارت آموزش و پرورش، مرکز عرفان اسلامی، انجمن فیلم کوتاه ایران، انجمن تخصصی کودک و رسانه و موسسه هنر بنیان آرت پورت، اداره کل بهزیستی استان اصفهان، معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان، پویش مردمی ترافیک (معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان) و دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم است.

وی ادامه داد: جدول برنامه مطابق با جدول داوران کودکان و نوجوانان و جدول جایزه زاون است و در محل پردیس سینمایی ساحل، سالن نصف جهان اکران می‌شود.

احمدی در پایان یادآور شد: ارگان‌ها آثار را تا دوم شهریورماه بازبینی و داوری می‌کنند و از میان آنها هر ارگان یک یا ۲ اثر را انتخاب خواهند کرد و هدایای در نظر گرفته شده در اختتامیه جشنواره اهدا خواهد شد.

مشاهده خبر از سایت منبع

اشتراک گذاری

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *