X

جزئیات وبلاگ

دفتر سینمایی

” تارا اوتادی ” کاندید بهترین بازیگر زن در جشنواره فیلم کوتاه Action of filem megafest

تارا اوتادی کاندید بهترین بازیگر زن جشنواره فیلم کوتاه در آمریکا

تارا اوتادی در مصاحبه ای دوستانه با مجله  دفتر سینمایی در خصوص فیلم مرد جعبه ای گفت:

فیلم مرد جعبه ای در مورد مسئله روز همه مردم در دنیاست (دنیای مجازی)
این فیلم در مورد نوجوانیست که در جعبه ای زندگی میکند و دنیا را از دریچه فضای مجازی نگاه میکند و توجیهات خاص خودش را برای نوع زندگی که برگزیده دارد و تلاش تمامی اطرافیان برای بیرون آوردن او از جعبه بی نتیجه است.

مجله الکترونیک دفتر سینمایی- مصاحبه با تارا اوتادی -۰۰۱
آقای منوچهر تیمورزاده کارگردان جوان و بسیار با استعدادیست که با نگاهی خاص به سینما و فیلمنامه نویسی دارد تیمورزاده بسیار با انرژی و با انگیزه راه خودش ادامه میدهد و من مطمئنم با پشتکار و استعدادی که دارد به یکی از کارگردانان تاثیرگذار و مطرح سینما تبدیل خواهد شد همانطور که از اولین فیلم کوتاهش پیداست.

مجله الکترونیک دفتر سینمایی- مصاحبه با تارا اوتادی -۰۰۲
من از طریق دوست عزیزم علیرضا برازنده تهیه کننده فیلم که در فیلم پنج تا پنج ساخته من به عنوان مدیر فیلمبرداری حضور داشت به این پروژه معرفی شدم و در ابتدا به عنوان مشاور کارگردان شروع به همکاری کردم با معرفی بهزاد خلج و حمیدرضا عباسی به پروژه از طرف من کار شروع شد و درادامه قرار بر این شد که نقش مادر نوجوان جعبه ای را هم من بازی کنم که برای بازی این نقش کاندید بهترین بازیگر نقش مکمل زن از جشنواره action of film megafest در امریکا شدم و فیلم در دو رشته دیگر نیز کاندید شد بهترین بازیگر مرد بهزاد خلج و بهترین فیلم کوتاه.

پس از این مصاحبه کوتاه با خانم تارا اوتادی بازیگر و کارگردان ،از ایشان قول گرفتیم که در نشستی دیگر در باره فیلمی که ساختند حتما  در خدمت ایشان باشیم .

مجله الکترونیک دفتر سینمایی

تمام .

اشتراک گذاری

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *